۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85378801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: هژمونی جمهوری اسلامی در منطقه رو به افزایش است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: هژمونی جمهوری اسلامی در منطقه با توسعه توان نظامی، علمی و نیروی انسانی روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه و در ششمین روز از دهه مبارک فجر و در یادواره شهدای شهرستان آوج تصریح کرد: امروز به برکت حضور دانشمندان انقلابی و متخصص، ایران توانسته با بازدارندگی نظامی، توان موشکی و دفاعی و همچنین استفاده از تجهیزات و امکانات ماهواره‌ای و رادیویی دست برتر منطقه باشد.

وی با بیان اینکه در جهان نیز هژمونی قدرت در حال تغییر است، تصریح کرد: سال هاست که هژمونی قدرت در عرصه بین المللی دچار باز تعریف شده و ساختارهای جدید چند قطبی در حال جایگزین شدن ساختارهای تک قطبی هستند.

اعلایی با بیان اینکه اراده مردم ایران در تعیین سرنوشت خودشان همواره موجب تثبیت قدرت جمهوری اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی دشمنی با جمهوری اسلامی آن است که مردم کشور را اداره می کنند و اینگونه نیست که وابسته به کشورهای خارجی باشند، به همین دلیل اراده و خواست مردم باعث شده تا قدرت جمهوری اسلامی روز به روز افزایش بیابد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: جمهوری اسلامی در ادوار مختلف خود با حضور سلایق سیاسی مختلف کشور همراه بوده و در تمام انتخابات پیشین با حضور حداکثری مردم در پاس صندوق رای توانسته قدرت جدیدی به انقلاب اسلامی بیافزاید که این مساله برای همه جهانیان مایه شگفتی است.

اعلایی ادامه داد: امسال نیز همانند ادوار گذشته مردم با بصیرت و انقلابی کشور و استان ما با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای بار دیگر به دشمنان جمهوری اسلامی نشان خواهند داد که ملت ایران همواره پای عزت و سربلندی کشورش ایستاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha