استاندار: ۱۸۳ امکان تبلیغی دولتی برای نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی شناسایی شد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ۱۸۳ امکان تبلیغی دولتی برای نامزدهای انتخاباتی در این استان شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، « فرزاد مخلص الائمه» عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور نماینده ویژه رییس جمهور در سالن غدیر استانداری این استان در اراک برگزار شد، افزود: این اماکن اعلام شده تا حسب درخواست فرمانداران در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده شود.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از کاندیداهای انتخاباتی جانب‌داری نکنند و در مراسمات و جلسات نامزدها حضور پیدا نکنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: قانون برای مدیرانی که از نامزدهای انتخاباتی طرفداری کنند، مجازات در نظر گرفته است.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: بهره‌برداری از یک‌هزار و ۷۱۳ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه‌فجر در استان مرکزی با اشتغالزایی ۹ هزار و ۲۷۵ نفر و ارزش سرمایه‌گذاری ۱۶ و نیم همت آغاز شده است.

وی اظهار کرد: بودجه عمرانی سال گذشته این استان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بود که بیشتر در راستای تکمیل طرح‌های چند ساله هزینه شد.

استاندار مرکزی افزود: نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و برخی پروژه‌ها به صورت چند شیفت در حال اجرا است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: پدیده کیف کشی در دولت سیزدهم از جمله در استان مرکزی جمع شده و مدیران نیازی ندارند که بخواهند برای حفظ موقعیت خود به این پدیده سیاسی پناه ببرند.

وی، با گله‌مندی از عملکرد برخی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی گفت: روابط عمومی‌های ضعیف باید تغییر کنند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: برخی از دستگاه‌ها تولیدات و منشوراتی دارند که به اطلاع مردم رسانده شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی هم در این نشست گفت: نماز نیار معمولی نیست و آثار فراوانی دارد که مهمترین آن پیشگیری، کنترل و درمان جامعه از آسیب‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام « علی رودبارانی» افزود: اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: خانواده‌ها مسئولیت سنگینی در آشنایی فرزندان خود با نماز و اثرات آن دارند و در این راستا باید تلاش مضاعفی به کار گیرند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی ادامه داد: اقامه نماز در مدارس از اهمیت ویژه برخوردار است و فضای مدرسه‌ها برای نمازخوانی باید به بهترین شکل ایجاد شود.

مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری هم در ادامه این نشست گفت: انتخابات این دوره به صورت آنلاین است و لازم است در روستاهای دور افتاده زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

« مهدی نعیمی» افزود: یک‌هزار و ۸۵ شعبه اخذ رای استان مرکزی باید مجهز به تلفن باشد و نیاز است تاسیسات مخابراتی قبل از انتخابات بررسی شود تا مشکلی در روز ۱۱ اسفندماه رخ ندهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha