۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85378898
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سارقان احشام در گیلان دستگیر شدند

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85378898
سارقان احشام در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان و مالخران احشام در گیلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای سه روزه این طرح، ۱۳ سارق و ۲ مالخر دستگیر و ۱۸فقره پرونده سرقت نیز تشکیل شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز سه شنبه با اشاره به اینکه وقوع سرقت موجب بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: توجه به هشدارها، توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم می‌تواند از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان و مالخران احشام در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۱۳ سارق و ۲ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سارق دوربین‌های مداربسته در رشت به دام افتاد

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ماموران کلانتری ۱۱ سارق دوربین‌های مداربسته را دستگیر و این فرد در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ محمود حافظی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته در شهرستان رشت و پیگیری پلیس در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با اخذ اظهارات مالباختگان و بررسی دقیق صحنه‌های سرقت و انجام اقدامات فنی یک سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و او را در یکی محله‌های سطح حوزه استحفاظی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان‌ کرد: سارق ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت دوربین مداربسته اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در خصوص نصب دوربین‌های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است، ملاحظات حفاظتی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha