۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85378931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ واحد صنعتی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85378931
۴۰ واحد صنعتی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشت

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت‌های صورت گرفته به چرخه تولید بازگشته و موجبات اشتغالزایی را برای یک هزار و ۵۰۰ نفر را نیز در استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا صفاری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: بازگرداندن واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید در دولت سیزدهم ۱۱۳ واحد در استان بوده که انجام این مساله بیانگر حمایت های بی دریغ مجموع مدیریتی استان از تولیدکنندگان است.

وی اضافه کرد: میزان مصرف آب، برق و گاز و تعداد تردد خودروها در شهرک‌های صنعتی استان قزوین نشان دهنده آن است که فعالیت، پویایی و میزان تولید در این نواحی صنعتی روز به روز در حال افزایش است.

صفاری در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه شهرک‌های صنعتی، بیان کرد: با تلاش‌ و پیگیری‌های لازم جهت تکمیل زیرساخت های ناتمام در مدت زمان ۲ سال گذشته، تصفیه خانه شهرک صنعتی خرمدشت، آسفالت بلوار هنر، ایستگاه انتشار گاز شهرک صنعتی لیا و ورودی این شهرک به مرحله بهره‌برداری رسید.

این مسوول تاکید کرد: به زودی برنامه کلنگ زنی نخستین شهرک خورشیدی کشور در شهرستان بویین زهرا استان قزوین برگزار می‌شود که با کمک استاندار و معاونان استانداری مراحل اجرایی این طرح به عنوان استان پیشرو در کشور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به اینکه این طرح در ۲۱ استان سراسر کشور نیز انجام خواهد شد، ادامه داد: در فاز نخست، شهرک خورشیدی استان قزوین در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هکتار در شهرستان بویین زهرا و در حاشیه شهرک صنعتی شال جانمایی شده که ۴۰ هکتار آن برای جذب سرمایه گذار فراخوان داده شده است.

صفاری با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین یکی پس از دیگری در حال اجرا است، یادآور شد: توسعه شهرک‌های صنعتی و تقویت تولید با هدف ارتقای سطح توان اقتصادی استان و کشور از مهمترین اولویت‌های این شرکت در طول برنامه‌های سفر رییس جمهوری محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha