دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است

بوشهر- ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بعنوان یک عرصه مهم سیاسی و اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی‌نژاد روز سه شنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر اظهار کرد: دشمن در جنگ ادراکی می‌خواهد ذهن جوانان را مدیریت تا در زمین آنان بازی کنند.

وی افزود: رسالت اصحاب رسانه در این عرصه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر شاهد یک هم‌گرایی مناسبی بین اصحاب رسانه، مردم و حاکمیت هستیم که این روزها با گرم کردن تنور انتخابات برای حضور حداکثری و مشارکت جمعی در انتخابات تلاش می کنند.

رضایی نژاد بیان کرد: پس از انتشار پوستر این جشنواره ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۳۴ اثر توسط هیات داوران برگزیده شد.

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر همه ساله در ۲ سطح استانی و ملی با هدف کمک به توسعه ظرفیت رسانه‌های کشور، شناسایی استعدادها، تجلیل از اصحاب رسانه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: امید می‌رود که رسانه‌ها نقش‌آفرینی بیشتری در ترویج مردم برای حضور در انتخابات داشته باشند.

" عبدالرحیم افروغ " اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در عرصه تبیین دارند و باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

وی آزادی اندیشه، آزادی بیان و ارائه نظر را از تفاوت‌های دوران انقلاب اسلامی با قبل از آن عنوان کرد و ادامه داد: آزادی به معنای واقعی در انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امروز دقیق‌گفتن و نقش‌آفرینی رسالت رسانه‌ها است افزود: باید موفقیت‌ها را بیان کرده و مانع از دروغ‌پردازی و کتمان حقایق شویم.

دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است

وی با اشاره به در پیش بودن ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس تصریح کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو حضوری حماسی و دشمن‌شکن خواهند داشت.

افروغ گفت: امید می‌رود رسانه‌ها نقش‌آفرینی بیشتری در ترویج مردم برای حضور در انتخابات داشته باشند.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و با تاکید بر انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش اصحاب رسانه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: امروز نقش رسانه به‌عنوان ضلع تبیین‌گر و اندیشه برای همه مشخص است.

جانشین سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر نیز با بیان اینکه رسانه‌ها در ایجاد امیدآفرینی و ترویج روحیه نشاط در جامعه نقش مهمی دارند گفت: در شرایطی که مردم دارای مشکلات و گرفتاری هستند اصحاب رسانه می‌تواند با جهاد تبیین، امیدآفرینی در جامعه ایجاد کند.

سردار " عبدالرضا دشتی" افزود: اصحاب رسانه در انعکاس عقب‌افتادگی و مشکلات جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای درک واقعی جوانان و نوجوانان از شرایط قبل نیز نقش آفرینی کنند.

وی افزود: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب در پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

دشتی ادامه داد: سرعت پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون زیاد است باید این پیشرفت‌ها منعکس تا امیدآفرینی در جامعه محقق شود.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، یادآور شد: با صحبت کردن ‌انتظارات مردم برآورده نمی‌شود و در این راستا از اصحاب رسانه انتظار می‌رود در عرصه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون کمک کنند.

نماینده هیات داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر در عرصه چاپ مطبوعات و روزنامه از قدمت دیرینه و درخشانی برخوردار است.

" مهراب کیانی" بیان کرد: جشنواره ابوذر سبب ارتقای کاری رسانه‌ها می‌شود که این مهم تاکنون محقق شده است.

وی افزود: آثار فاخر و پر محتوا به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ارسال شد که نشان از رشد قلمی اصحاب رسانه در حوزه خبر، یادداشت و گزارش است.

دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است

کیانی ادامه داد: کیفیت آثار ارسالی به حدی بود که در برخی جهات کار برای داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان به لحاظ کیفیت بالای آثار سخت بود .

وی اضافه کرد: در بررسی آثار سلایق شخصی دخالت داده نشد و نگاه تخصصی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha