دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا در شرق استان کرمانشاه آغاز به کار کرد

کنگاور - ایرنا - برای پوشش مناسب و روان تر اخبار شرق استان کرمانشاه؛ دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا به مرکزیت شهرستان کنگاور امروز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی رسما افتتاح و آغاز به کار کرد.

فرماندار کنگاور در آیین افتتاح دفتر خبرگزاری ایرنا شرق کرمانشاه اظهار کرد: تلاش ارزشمند رسانه‌ها در گذشته و امروز بر کسی پوشیده نیست لذا شایسته است که در ستاد انتخابات نیز به این تلاش ارج نهاده شود.

«ایرج صادقی» ادامه داد: هم اینک خبرگزاری ایرنا تلاش ارزشمندی برای تبیین و مشارکت مردمی در انتخابات آغاز کرده‌ و قدردان این زحمات هستیم.

وی گفت: رسانه رسمی و ملی ایرنا نه تنها در شرق کرمانشاه بلکه در کل استان بسیار فعال است و برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت و همچنین ارزیابی روزانه کارها به این رسانه مراجعه می‌کنیم.

وی ابراز اطمینان کرد که با رویکرد جدید ایرنا؛ فرصت های جدیدی برای شرق استان کرمانشاه پدید خواهد آمد و بویژه مزیت‌های کنگاور درخشش بیشتری در سپهر رسانه‌ای خواهد داشت.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: یکی از دلایل راه اندازی دفتر نمایندگی ایرنا در کنگاور پیگیری مسوولان شهرستان و بویژه فرماندار بود که در این رابطه شرایط لازم نیز مهیا شد.

محمد مهدی کرمانی افزود: باوجود مزیت های نسبی شرق استان کرمانشاه و بویژه شهرستان کنگاور سهم این منطقه از رسانه و خبر در حد انتظار نبوده است که راه اندازی نمایندگی ایرنا با بهره مندی از نیروی کارآمد بومی آن را جبران خواهد کرد.

وی اضافه کرد: رویکرد خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه به تبعیت از راهبرد سازمان مرکزی پوشش اخبار اقصی نقاط کشور بویژه مناطق کم برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری همه مسوولان و مردم شرق استان کرمانشاه و بویژه شهرستان کنگاور در پشتیبانی سخت افزاری از ایرنا ؛ شرایط تثبیت دائم دفتر نمایندگی در این خطه فراهم شود.

در این مراسم جمعی از مسوولان محلی، اعضای شورای تامین و تشکل های مردم نهاد و فعالان رسانه‌ای شرق استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه همچنین یک نمایندگی رسمی فعال در شهرستان مرزی قصرشیرین برای پوشش اخبار غرب استان دارد و نمایندگی کنگاور نیز وظیفه اطلاع رسانی از شهرستانهای هرسین، صحنه و سنقر را بر عهده خواهد داشت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی با نام بین المللی ایرنا به عنوان نخستین رسانه کشور از سال ۱۳۱۳ شمسی تاکنون فعال و دارای نمایندگی‌های زیادی در اقصی نقاط ایران و جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha