۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85379154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۳ شرکت بزرگ آماده سرمایه گذاری در شوش است

دزفول - ایرنا - فرماندار شوش گفت: ۱۳ شرکت بزرگ برای سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام آمادگی و طرح های سرمایه گذاری خود را ارایه دادند که از این تعداد هشت طرح در کمیته جذب سرمایه گذاری فرمانداری در حال بررسی نهایی است.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه عصر سه شنبه در آیین بهره برداری از سه طرح صنعتی در شهرک صنعتی شوش با بیان اینکه موتور سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این شهرستان روشن شده است افزود: سرمایه گذاران فراوانی با توجه به ظرفیت های خاص و موقعیت جغرافیایی ویژه این شهرستان برای سرمایه گذاراری در شوش اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: افزایش ظرفیت شرکت های موجود در این شهرستان نقش مهمی در رشد تولید و اشتغال زایی در منطقه دارد که با مشوق های در نظر گرفته شده واحدهای صنعتی و تولیدی شوش توسعه ظرفیت های تولید خود را در دستور کار قرار داده اند.

فرماندار شوش، اشتغال را یکی از مطالبه های مهم جوانان شوش دانست و بیان کرد: طرح های توسعه شرکت های فولاد، حریر، قند و همچنین کشت و صنعت هفت تپه تهیه و مراحل اجرای این طرح ها آغاز شده است.

حویزه با اشاره به ظرفیت های مهم شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به عنوان قدیمی ترین شرکت تولید نیشکر در کشور افزود: پس از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای گره گشایی از مسایل این شرکت، تحول در بخش های مختلف و بهره برداری از واحدهای مختلف تعطیل شده این شرکت آغاز شده است.

وی توجه به صنایع پایین دستی و جانبی را از جمله اولویت های سرمایه گذاری در شوش دانست و ادامه داد: واحدهای بزرگ و مهمی تولیدی و صنعتی در شوش وجود دارد که تکمیل زنجیره تولید و همچنین توجه به توسعه صنایع پایین دستی و جانبی این شرکت ها راهکاری اساسی برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان است.

فرماندار: ۱۳ شرکت بزرگ آماده سرمایه گذاری در شوش است

فرماندار شوش افزود: ۲ واحد صنعتی افتتاح شده در این آیین از جمله طرح هایی هستند که تاثیر زیادی بر صنایع پایین دستی و جانبی مورد نیاز شرکت های موجود در شهرستان دارند.

وی با اشاره به حجم بالای اجرای پروژه های عمرانی در این شهرستان گفت: ۲۵۰ طرح بزرگ و کوچک شهری و ۱۱۲ طرح روستایی در شوش تعریف شده است که برخی آماده بهره برداری و عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها نیز آغاز شده است.

حویزه ادامه داد: طی ۶ ماه گذشته ۲۵۰ طرح کوچک و بزرگ با اعتبار ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد در شهرهای شوش، حر و فتح المبین این شهرستان تعریف شده است که بخشی از این طرح‌های آماده بهره برداری و یا در حال تکمیل است.

به گزارش ایرنا، در این آیین ۲ واحد صنعتی و تولیدی و همچنین طرح عملیات زیرسازی شهرک صنعتی شوش به بهره برداری رسیدند.

واحد صنعتی تولید انواع خوارک دام و بسته بندی ذرت علوفه ای چاپر با مساحت سه هکتار و اشتغالزایی ۲۵ نفر و شرکت زیگورات فعال در تولید و خدمات ام دی اف و صنایع چوب صادرات محور با مساحت چهار هزار متر مربع و اشتغالزایی ۳۰ نفر از جمله طرح های صنعتی و تولیدی بود که در شوش به بهره برداری رسید.

برای تکمیل وبهره برداری از این سه طرح در مجموع ۱۵۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha