امام جمعه شهرکرد: تقویت حضور مردم در عرصه‌های نظام اسلامی از ضرورت‌های کشور است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور و تقویت حضور مردم در صحنه‌های نظام اسلامی به ویژه در صحنه انتخابات، از ضرورت‌های امروز کشور و الزاماتی است که مسوولان باید بستر آن را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه سه‌شنبه در همایش پیشکسوتان انقلاب اسلامی این استان که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: بازگویی حقایق و واقعیت‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین راه‌هایی است که می‌توان همراهی مردم با نظام اسلامی را تقویت کرد و در این میان نسل اول انقلاب که هر دو دوران را درک کرده است در این راستا رسالت مهمی برعهده دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر خود دستاوردهای مهمی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، دفاعی، پزشکی و دیگر حوزه‌ها کسب کرده است که ضرورت دارد همه این دستاوردها به طرز هنرمندانه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود تا بتوان آنها را در فضای آلوده و مسمومی که دشمن شکل داده مصون‌ ساخت.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که مشارکت حداکثری مردم در این رویداد دستاوردهای بیشماری در عرصه داخلی و خارجی به همراه دارد از همین رو باید مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ترغیب و تشویق کرد.

نکونام خطاب به پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان یادآور شد: شما جزو خواص و کسانی هستید که با فکر و اندیشه به جریان انقلاب پیوستید و با فکر این راه را ادامه می‌دهید و از انقلاب پشتیبانی می‌کنید.

وی بیان داشت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اهمیت بسزایی دارد و بی‌شک همراهی مردم با نظام در عرصه‌های مختلف می‌تواند فتنه‌های دشمن را خنثی کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به بیان خاطراتی از خود در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی از جمله حمله عوامل رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی نشان داد که با اسلام دشمنی دارد و از هر اقدامی برای ناکام گذاشتن انقلاب اسلامی استفاده کرد اما در نهایت با فضل الهی، رهبری امام راحل و همراهی مردم این انقلاب پیروز شد.

به گزارش ایرنا، در این همایش از تعدادی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی این استان تجلیل شد.

امام جمعه شهرکرد: تقویت حضور مردم در عرصه‌های نظام اسلامی از ضرورت‌های کشور است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha