۱۹ واحدکارگاهی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد-ایرنا-  ۱۹ واحد کارگاهی امروز (چهارشنبه) با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدهای کارگاهی در شهرک های صنعتی شیروان، فاروج و شهرک صنعتی بیدک بجنورد اجرا شده است.

محمدعلی نوایی اظهار کرد: ۶ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی بیدک بجنورد افتتاح و این واحدهای کارگاهی به وسعت یکهزار و ۶۲۰ متر مربع اجرا شد و برای آن ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سه واحد سوله کارگاهی هم در شهرک صنعتی فاروج با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد اظهار کرد: این سوله ها به مساحت ۸۱۰ مترمربع و اجرای شبکه داخلی آب، برق و گاز واحدهای کارگاهی به بهره برداری رسید.

نوایی خاطرنشان کرد: ۱۰ واحد سوله کارگاهی هم در شهرک صنعتی شیروان با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این ۱۰ واحد سوله به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع اجرا شده است.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ طرح 

نوای اظهار کرد:  امروز همچنین با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ۱۶ طرح مختلف در شهرک های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: ۱۳ طرح در شهرک های صنعتی استان افتتاح و سه طرح هم کلنگ زنی شد که ارزش ریالی آن ۶۲۸ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرک صنعتی شیروان، شهرک صنعتی فاروج، شهرک صنعتی شماره سه و شهرک صنعتی بیدک در شهرستان بجنورد افتتاح شد گفت: تکمیل شبکه روشنایی معابر و راه دسترسی، اجرای روسازی و آسفالت راه دسترسی و اجرای شبکه توزیع آب از جمله طرح های افتتاح شده در این چهار شهرک صنعتی استان است.

به گزارش ایرنا، سیدحسن غضنفری، معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر یک روزه به خراسان شمالی در شهرستان های شیروان و فاروج حضور می یابد.

۳۲۷ واحد در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی در حال بهره برداری است و اکنون ۹۸۲ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

خراسان شمالی ۹ شهرک، ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha