دشمنان با روایت‌سازی‌های نادرست به دنبال تغییر نگرش جوانان هستند

سنندج- ایرنا- دستیار استاندار کردستان در امر مردمی سازی دولت گفت: دشمنان ایران اسلامی با روایت سازی‌های نادرست سعی در تغییر افکار جوانان و مایوس کردن مردم از انقلاب اسلامی دارند؛ بنابراین باید مراقب این توطئه‌ها بود.

به گزارش ایرنا، صادق صادقی روز چهارشنبه در نشست روایت پیشرفت با محوریت توسعه ملی و هویت ملی در اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: این وظیفه مسئولان و رسانه‌هاست که دستاوردهای امروز نظام را با روشنگری تبیین و با صدای رسا روایت کنند.

وی افزود: در چند سال اخیر کلید واژه ای با عنوان «جهاد تبیین» با ابتکار رهبر معظم انقلاب خلق شده که مبنای آن، روایت دستاورد و کارهای بزرگی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی سازی دولت یادآور شد: کارهای بزرگی در سال های اخیر و در طول انقلاب انجام شده است که زمانی همچون رویا و خوابی دست نیافتنی بود.

صادقی با اشاره به تهیه و تدوین بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر فرزانه انقلاب برای امید آفرینی، ادامه داد: باید آنچه که در چندین سال تلاش نظام برای خدمت رسانی به مردم صورت گرفته را روایت کرد و به جوانان نشان داد.

وی اضافه کرد: اگر زمانی ایران حیاط خلوت استکبار جهانی بود امروز دنیا برای کشور ایران جایگاه بزرگی قائل هستند و این با تلاش و فعالیت‌های جهادی بدست آمده که روایت و بازگویی این برای جوانان از واجبات است.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی سازی دولت افزود: زمانی ساختن و تولید بسیاری از ابزارها در این مملکت ممکن نبود و بسیاری از ملزومات روزمره مردم از بیرون ایران تهیه می شد اما امروز با تلاش جوانان این مرز و بوم ما در بسیاری از زمینه ها صادر کننده هستیم و دشمن با روایت سازی دروغین نمی خواهد که عظمت این نظام نمایان شود و هر روز توطئه ای برای ناامید کردن جوانان در نظر می گیرد.

صادقی یادآور شد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که دشمنی مانند آمریکا که زمانی برای مقابله با ایران خط و نشان می کشید امروز خود را در مقابل پیشرفت های نظامی کشورمان بسیار ناتوان می بیند.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ کشورمان در زمینه های مختلف، گفت: امروز امکاناتی که در روستاهای ما هست شاید در شهرهای مهم کشورهای همسایه ما هم نباشد و این نیاز به روایت دارد تا جوانان این تفات ها را بشناسند.

برگزاری اردوهای پیشرفت راهی برای بیان دستاوردها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: امروزه کشورمان در زمینه های مختلف همچون عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه در حوزه ورزش پیشرفت های زیادی داشته و رفاه مردم در بسیاری از زمینه ها ارتقا پیدا کرده است.

آمنه غلام ویسی افزود: دشمنان همواره در تلاش هستند که با سیاه نمایی مردم را از این پیشرفت ها غافل و فضای ناامیدی را در میان جامعه ترویج کنند.

وی یادآور شد: یکی از راهکارهای شناساندن این خدمات و دستاوردها راه اندازی اردوهای روایت پیشرفت با حضور میدانی نوجوانان و جوانان است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بسیاری از جوانان ما زحمت کشیدند و بسیاری نیز با ایثارگری، جان خود را برای این سرزمین فدا کردند که ما وظیفه داریم این خدمات را به جامعه به ویژه جوانان معرفی کنیم.

دشمنان با روایت‌سازی‌های نادرست به دنبال تغییر نگرش جوانان هستند

در پایان این نشست نفرات برتر مسابقات عکس و فیلم ویژه سفر رییس جمهور به استان کردستان معرفی و تجلیل شدند.

همچنین ۱۰ نفر از شرکت کنندگان این مسابقه که آثار آنها شایسته تقدیر تشخیص داده شد تجلیل و به قید قرعه به ۱۰ شرکت کننده دیگر جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha