جدیت در کار و پیشرفت بهترین راهکار مقابله با تهاجم دشمنان است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان، جدیت در انجام وظایف برای رسیدن به رشد و پیشرفت‌های روز افزون است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، محمد کرمی در شورای اداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است، بیان کرد: خدای متعال منت نهاد تا ملت ایران ادامه دهنده رسالت و حرکت انبیا باشند، بنابراین انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها و تحریم‌های دشمنان اما به سرعت در عرصه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

وی افزود: مسوولیت در نظام اسلامی بسیار مهم است، اگر کوچکترین کوتاهی در روند عملکرد مسوولیت داشته باشیم از این جهت که به اسلام آسیب وارد شده در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مدیران این استان با نگاه فراتر از مسوولیت، تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی بکار گرفته و بر پایه آن کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توکل بر خدا رمز موفقیت بوده و باید قدردان فرصت‌ها باشیم، اظهار کرد: کار مردم باید با خوش‌رویی و به سرعت پیگیری و انجام شود، هدف از انجام امور مردم باید رضای الهی باشد، آنچه انجام می‌دهید اگر برای رضای الهی باشد آن خدمت ماندگار است و موفقیت را به دنبال دارد.

کرمی تاکید کرد: در شرایط کنونی دشمنان به دنبال ایجاد مانع بر سر راه رشد و پیشرفت کشور هستند باید برای مقابله با ترفندهای آنان، همگان با جدیت تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha