بهره برداری از طرح های عمرانی و آموزشی در اسلامشهر و ملارد با حضور استاندار تهران

اسلامشهر - ایرنا - چندین طرح عمرانی خدماتی تولیدی و مدرسه ۱۲ کلاسه پیشرفت و توسعه در چهاردانگه اسلامشهر با حضور استاندار تهران و معاون هماهنگی امور عمرانی وی روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این مدرسه که از مصوبات سفر رئیس جمهور به اسلامشهر است با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار در یکهزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و با برخورداری از آزمایشگاه و کارگاه مجهز ظرف مدت هفت ماه ساخته شده است.

همچنین با حضور استاندار تهران برگزاری آئین خشت گذاری و آغاز ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه شهید اسکندری در گلشهر چهاردانگه برگزار شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه در چهاردانگه اسلامشهر با حضوراستاندار تهران به بهره‌براری رسید

این آموزشگاه در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون شورای آموزش و پرورش (انبوه سازان) با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این منطقه احداث خواهد شد.

براساس این گزارش، با حضور استاندار تهران در احمد آباد مستوفی بهره برداری از خط تولید جدید شرکت نیکا تکس آغاز شد.

خط تولید شرکت پارچه بافی و رنگ رزی نیکا تکس با ۵۰۰ میلیاردریال سرمایه‌ گذاری جدید ایجاد شده است و این شرکت با سرمایه گذاری اولیه یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و برای ۱۷۰ نفر اشتغال آفرینی داشته است.

استاندار تهران ️استاندار تهران در ادامه سفر خود به شهرستان اسلامشهر واحد تولید صیفی و سبزی گلخانه ای در احمد آباد مستوفی را افتتاح کرد.

گلخانه صیفی و سبزی حسینی با ۱۰ هزار متر مربع سطح زیر کشت با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده و برای ۱۷ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

علیرضا فخاری استاندار تهران در بدو ورود به شهرستان اسلامشهر در گلزار شهدای امام زاده عباس(ع) چهاردانگه به مقام شامخ شهدای این گلزار ادای احترام کرد.

مدرسه ۱۲ کلاسه در چهاردانگه اسلامشهر با حضوراستاندار تهران به بهره‌براری رسید

امروز همچنین با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و سایر مسئولان استانی وشهرستانی جایگاه ممتاز سوخت بنزین و نفت و گاز درجه یک و کلینیک برندینگ خودرو در اسلامشهر به بهره برداری رسید.
طبق برنامه قرار است در سفر امروز علیرضا فخاری به شهرستان اسلامشهر ۱۰۷ طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی با پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شود.

آیین بهره برداری از زیر گذر متوسلیان- باغستان(سه راهی شهریار) 

با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سرافراز امام جمعه باغستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی زیرگذر متوسلیان- باغستان ( سه راهی شهریاری) به بهره برداری رسید.

مدرسه ۱۴ کلاسه ناهید هرات در سرآسیاب شهرستان ملارد افتتاح شد

مدرسه ۱۴ کلاسه دخترانه " ناهید هرات" در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در۳ طبقه و با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع در سرآسیاب شهرستان ملارد به بهره برداری رسید.

این مدرسه همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور مهندس علیرضا فخاری استاندار تهران، غراوی معاون عمرانی استانداری، امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان و خیرین محلی به بهره برداری رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha