۲۸ طرح عمرانی و اشتغالزایی در نیکشهر افتتاح شد

چابهار - ایرنا - فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ طرح عمرانی، ورزشی، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان افتتاح شد که نقش مهمی در توسعه و آبادانی مناطق شهری و روستایی دارند.

مجیب حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: به مناسبت ایام دهه فجر ۵۸۰ پروژه مختلف با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در حال افتتاح و کلنگ زنی است که نقش مهمی در تامین زیرساخت ها دارد.

وی بیان کرد: بعد از سالها انتظار تاسیسات گاز مایع "ایده آل" دهستان چاهان با حضور معتمدین و مسوولان شهرستان نیکشهر کلنگ زنی شد.

فرماندار نیکشهر افزود: این پروژه یکی از نیازهای اساسی مردم دهستان چاهان است که با ساخت و بهره برداری از آن نیاز مردم این دهستان و مردم مناطق همجوار تامین خواهد شد.

وی گفت: تاسیسات گاز مایع ایده آل دهستان چاهان در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی ساخته می شود.

حسنی اظهارکرد: این پروژه در بازه زمانی هشت ماهه انجام خواهد شد که برای ۱۲ نفر ایجاد شغل می کند.

۲۸ طرح عمرانی و اشتغالزایی در نیکشهر افتتاح شد

وی ادامه داد: همچنین همزمان با ایام دهه فجر، بیستمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان نیکشهر در روستای داروکان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار نیکشهر گفت: تقویت زیرساخت های ورزشی این شهرستان یکی از اولویت‌های مهم در برنامه توسعه بوده که با آغاز به کار دولت سیزدهم تعداد زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال ۲ برابر شده است.

وی بیان کرد: این پروژه بصورت مشارکتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، بخشداری و دهیاری روستای داروکان با یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

حسنی افزود: با افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای داروکان، جمعیتی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از فضای ورزشی مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: هم اکنون زیرسازی هفت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح شهرستان آماده شده که با پایان کار این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی شهرستان مطلوب خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha