خواص با خنثی کردن توطئه‌ها انتخابات را به حماسه تبدیل کنند

تهران- ایرنا- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خواص دارای تریبون می‌توانند با جهاد تبیین توطئه‌های صهیونیسم و استکبار را خنثی کنند تا شاهد خلق حماسه دیگری با حضور مردم باشیم.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، به نقش خواص در انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور پرداخت و گفت: بدون تردید بهترین راهبرد در مقابل تهاجهم تحریف جهان استکبار و تهاجم انحراف، جهاد تبین و مقاومت در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: همانطور که امام موسی کاظم (ع) در طول ۳۵ سال امامت خود به خوبی توانست هر دو تحریف را شکست دهد، اکنون مقام معظم رهبری بر جهاد تبین در مقابل تهاجم تحریف و مقاومت در مقابل تهاجم انحراف تاکید فراوان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نقش خواص را فوق العاده مهم برشمرد و تاکید کرد: خواص با بصیریت، ولایتمدار و دلسوز انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها و در منظومه ولایتمداری شکوهی از جهاد تبین آفریدند. هرچند توطئه‌دشمنان و مزدوران داخلی که در مقابل این انقلاب ایستادند و تحریف کردند و با انحراف به دنبال تضعیف و تخریب نظام بودند، اما راهبری مقام معظم رهبری و امام (ره) و پیشگامان خواص نظیر شهید بهشتی و شهید سلیمانی با خلق حماسه نگذاشتند تهاجم و توطئه‌های دشمنان به بار بنشیند.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار امیدواری کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند ماه با هدایت‌ها و رهنمودهایی که رهبرانقلاب فرمودند، خواص دارای تریبون می‌توانند با جهاد تبین توطئه‌های صهیونیسم و جهان استکبار را خنثی کنند تا شاهد خلق حماسه دیگری با حضور مردم باشیم.

وی مهمترین مولفه قدرت برای نظام را مردم دانست و گفت: مولفه‌ای که امام و رهبری برآن تاکید فراوان دارد و دشمن هم می‌خواهد این مولفه قدرت را از نظام بگیرد، مردم هستند. بر این اساس حضور مردم در عرصه‌های مختلف بر اقتدار نظام و ایران می‌افزاید و هم توطئه‌های دشمن منجر به شکست خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: با حضور حماسی ملت و نقش آفرینی خواص باید برای ایران و اسلام اقتدار آفرینی کنیم تا باردیگر نشان داده شود ایران مقتدر، قوی و مستقل است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم که هر ۸ سال یکبار برگزار می‌شود، ۱۱ اسفندماه سال جاری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پرونده ثبت نام از داوطلبان خبرگان به مدت یک هفته از روز ۱۴ آبان تا ۲۰ آبان انجام و با نام‌نویسی حدود ۵۰۰ نفر بسته شد.

۴ و ۵ بهمن نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام شد و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شانزده روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و تا بیست و چهار ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha