۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85379696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تحصن صهیونیست‌ها برای جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه + فیلم

تهران- ایرنا - ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست روز چهارشنبه با زدن چادر در گذرگاه «کرم ابوسالم» در جنوب نوار غزه، خواستار منع ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در شرایط بحرانی اهالی غزه و گروه های امداد رسان در این منطقه، شبکه خبری «الجزیره»، تصاویری از چادر زدن شهرک نشینان صهیونیست را در گذرگاه «کرم ابو سالم» در جنوب نوار غزه منتشر کرد که خواستار جلوگیری از ورود کمک های بشر دوستانه به نوار غزه بودند.

این در حالی است که «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز سه شنبه با اشاره به کمبود شدید داروهای بیهوشی و وسایل مورد نیاز برای اعمال جراحی و بخش مراقبت‌های ویژه، هشدار داد که ژنراتورهای بیمارستان «ناصر» به دلیل نبود سوخت تا ۴ روز دیگر از کار خواهد افتاد.

شهرک نشینان صهیونیست پیشتر نیز با تجمع در این گذرگاه مانع ورود کمک ها به اهالی غزه شده بودند تا جایی که دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل درباره پیامدهای کاهش حجم کمک‌های بشردوستانه ارسالی به نوار غزه، به دنبال محاصره پیاپی گذرگاه کرم ابوسالم توسط شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی در یکصد و بیست و چهارمین روز از جنایت خود علیه ملت فلسطین، امروز حملات خود را در نوار غزه و با تمرکز بر شهر «رفح» و «خان‌یونس» ادامه داد که در نتیجه آن، تعدادی از فلسطینی ها در رفح به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه روز سه شنبه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و همزمان با آغاز نبرد «طوفان الاقصی» تاکنون، ۲۷هزار و ۵۸۵ فلسطینی در غزه شهید و ۶۶ هزار و ۹۷۸ نفر دیگر هم مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha