۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85379707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ هزار نفر از کشاورزان و روستائیان البرز زیر چتر حمایتی بیمه

کرج – ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز اعلام کرد: ۲۱ هزار نفر از این اقشار و سایر قشرهای مردم زیرپوشش این بیمه در البرز قرار دارند.

به گزارش ایرنا، فواد محمدی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از این تعداد ، هفت هزارو۷۲۲ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان از مزایای مختلفی مانند مستمری بازنشستگی برخوردار هستند،گفت: تلاش ها بر این است که افزون بر کشاورزان، روستائیان و عشایر سایر قشرهای فاقد بیمه زیر چتر صندوق بیمه اجتماعی قرار گیرند.

محمدی بیان کرد: این صندوق در راستای اصل ۲۹ قانون‌ اساسی با هدف اینکه دولت خدمات بیمه اجتماعی را به تمام اقشار مردم برساند، تشکیل شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز افزود: از ۲۱ هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی استان البرز۵۲۰ نفر مستمری فوتی، ۲۶۰ نفر حقوق سالمندی ، ۲۸۷ نفر مستمری بازنشستگی پیش از موعد و ۴۱ نفر مستمری از کار افتادگی دریافت می کنند.

وی گفت : این صندوق تسهیلات بانکی با نرخ صفر درصد تا ۱۰ درصد بدون ضامن برای بیمه شدگان اختصاص داده است و در کنار آن خدمات دیگری نیز پیش بینی کرده است .

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز اظهار کرد: امروز ماموریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر گسترش چتر عدالت اجتماعی در زمینه بیمه اقشار است.

محمدی از تمام افرادی فاقد بیمه هستند خواست برای برخورداری از مستمری بازنشستگی و سایر مزیت ها از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر البرز بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha