۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85379753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله نوری همدانی از خدمات استاندار قم تقدیر کرد + فیلم

قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار استاندار قم با تقدیر از خدمات در حال انجام ایشان تاکید کرد: باید این مسیر با شدت ادامه‌ پیدا کند تا مردم ثمرات آن را درک کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید، پرکار بودن و داشتن ارتباط مستقیم با مردم و درک مشکلات آنها از نزدیک را از ویژگی های ارزشمند استاندار قم دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه مسوولان این موضوع را درک کنند که شغل و موقعیتی که در اختیار دارند امانتی است برای خدمت به مردم و خود را در دسترس مردم قرار دهند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی نظارت بر بازار و قیمت‌ها را که در قم آغاز شد از دیگر نکات مثبت ارزیابی و تاکید کرد: این موضوع بعنوان یک الگو با همین دقت و شدت باید در کل کشور عملی شود تا این قیمت‌هایی که هر روز به شکل بی حساب، افزایش پیدا می‌کند با نظارت تا حدودی کنترل شود.

آیت الله نوری همدانی، گزارش استاندار برای رفع مشکلات روستاهای اطراف قم و موضوع مسکن را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید به مناطق محروم اهمیت بیشتری داد و با پیگیری و حضور مستمر خود مشکلات قابل حل را برطرف کنید و موضوع مسکن‌ نیز با جدیت دنبال شود.

این مرجع تقلید اولویت نخست همه مسوولان را خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی دانست و افزود: امروز سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنها ندارم و از همه مسوولان بعنوان یک طلبه در حوزه علمیه قم می خواهم که برای جلب رضای خدا و حفظ این انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنند و مردم را راضی نگه دارند، این مردم به گردن همه ما حق دارند.

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند، همین مردم بودند که این نظام را تا به امروز با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) حفظ کردند و امروز هم همین مردم هستند که در مقابل دشمن می مانند، پس تا می توانید خدمت کنید و مشکلات را حل نمایید.

وی خطاب به استاندار قم گفت: این که شما از صبح زود تا ساعت پایانی از شب مشغول خدمت هستید و خودتان پیگیری مشکلات می باشید و در حال تعیین وضعیت کارهای نیمه تمام هستید جای قدردانی و تشکر دارد.

سید محمد آقامیری استاندار قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت ها و عملکرد خود را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha