۲۰۰ میلیارد ریال پروژه عمران شهری در قصرشیرین به بهره برداری رسید

قصرشیرین- ایرنا- ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه عمران شهری روز چهارشنبه همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان در قصرشیرین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار قصرشیرین در آیین بهره برداری این طرح ها با گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به خدمات نظام در عمران و آبادانی مناطق محروم، مرزی و کم برخوردار، افزود: این طرح ها شامل چهار پروژه عمرانی - خدماتی از جمله خرید ۲ دستگاه یخ ساز ۱۰ تنی، احداث سایه بان در سه راهی نصرآباد، احداث ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و خرید ۱۰ دستگاه آبسردکن و اجرای روکش ۳۰ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر است.

«صابر حیدری» با اشاره به اینکه این طرح ها در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین و همچنین استفاده مردم شهرستان در تمامی ایام سال عملیاتی شده است، افزود: هم اکنون زیباسازی و نصب المان ها و اجرای روکش آسفالت معابر و خیابان های قصرشیرین برای استفاده مردم توسط شهرداری قصرشیرین در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: نورپردازی خیابان ها و میادین شهری نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که به تناسب اولویت در نقاط مختلف شهر قصرشیرین اجرایی خواهد شد و هدف از اجرای آن فراهم کردن امنیت کافی و ایجاد جذابیت بصری لازم برای محیط و ایجاد حالتی پویاتر است که باعث تغییر در حس کلی فضا می شود. چون نورپردازی باعث ایجاد محیطی زیبا، دل انگیز و آرام بخش خواهد شد و با توجه به اینکه رنگ یکی از عناصر اصلی طراحی منظراست، نورپردازی فنی جهت درختان و فضای سبز می تواند در تاریکی شب چشم انداز زیبایی را ایجاد نماید.

شهردار قصرشیرین گفت: یکی دیگر از نورپردازی های انجام شده مربوط به نورپردازی نخل‌های موجود بلوار شهرداری و ۲ طرف پل روی رودخانه الوند است که با توجه به اینکه این پل نقش هویت بخشی، زیباشناسی و تاریخی آن اهمیت ویژه ای دارد نورپردازی آن انجام و باعث زیبایی خاص و چشم انداز ی زیبا در مناظر شبانه این رودخانه دارد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد.

افتتاح ۲ طرح راه روستایی با ۴۰میلیارد ریال اعتبار در سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار ایرنا، به مناسبت دهه مبارک فجر طرح بهسازی و روکش‌آسفالت راه‌روستایی‌ در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید که فرماندار سرپل ذهاب این طرح ها را شامل راه روستایی «پاطاق» به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات‌ استانی _ ملی با ۳۰ میلیارد ریال و آسفالت راه روستای «گلم‌کبودعلیا» به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به شهرستان سرپل‌ذهاب است.

« صدراله بابلی » افزود: دستاوردهای انقلاب‌اسلامی برای ملت‌ ایران مهم و ارزشمند است که در حوزه بهداشت‌ودرمان، مدارس و آموزش، جاده و راه، آب، برق و گازرسانی، محرومیت‌زدایی‌ روستاها به برکت نظام خدمات خوبی به ملت ارائه شده است.

وی اظهار کرد: جمهوری‌اسلامی‌ایران در چهار دهه سنگین‌ترین تهاجمات نظامی، تروریستی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را باصلابت درهم شکست و به برکت وجود نهادهای حمایتی انقلاب‌اسلامی، محرومین جامعه از حداقل نیازهای معیشتی خود بهره‌مند هستند.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha