کشف ۱۰۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری در لرستان و اخبار انتظامی

خرم‌آباد - ایرنا - کشف ۱۰۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و کشف کالای قاچاق در خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با حضور عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

سردار یحیی الهی افزود: در این طرح ۱۰۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۵۴۹ عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف شده است و ۶۷ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: در ادامه این طرح بیش از ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۲۴ خرده فروش دستگیر و ۹۴ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

وی در ادامه از کشف ۱۸ هزار و ۷۷۹ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶۸ میلیارد ریال، توقیف ۱۶ دستگاه خودروی شوتی، دستگیری ۱۵ قاچاقچی و ۳۳ سارق و مالخر در این طرح خبر داد و گفت: بازداشت ۸۸ متهم تحت تعقیب قضائی و انتظامی و توقیف ۱۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در قالب این طرح انجام شد.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان همچنین اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی کامیون قصد دارد مقادیری کالای قاچاق از استان های جنوب وارد لرستان کند تحقیقات خود را آغاز کردند.

سردار الهی افزود: ماموران موفق شدند خودروی مذکور را در محور "خرم آباد - اندیمشک" شناسایی و در بازرسی از آن یک هزار و ۵۸۳ عدد انواع اسباب بازی و پنج هزار و ۱۸۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه خارجی بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی تحت عنوان مرسولات پستی شرکت تیپاکس کشف کنند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی همچنین اظهار داشت: ماموران انتظامی "خرم آباد" در محور های مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی سبک حامل بار قاچاق مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۰۸ قلم لوازم پزشکی، ۳۹۰ بسته کاغذ، ۲۰ دستگاه آب پاش کشاورزی و ۴۱۵ عدد ساعت مچی هوشمند دیجیتال قاچاق خارجی،فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف شد که در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده اند.

به گفته وی کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha