بازی‌های بومی و محلی در برنامه توسعه هفتم گسترش می‌یاید

اصفهان - ایرنا - نایب رییس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی گفت: بازی‌های بومی، محلی و ورزش روستایی عشایری در برنامه هفتم توسعه هفتم گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فریبا افشون روز چهارشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی اصفهان خاطرنشان کرد: توسعه ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی در تمام اسناد بالادستی وجود دارد که اهمیت این مقوله را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: «جام پرچم» در آینده نزدیک در رشته‌های مینی فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه در روستاها، بخش‌ها و استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون تصریح کرد: استان اصفهان همواره در تمام رویدادهای مختلف حضور داشته و جزو مجموعه‌های برتر کشور بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این جلسه گفت: هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی اصفهان جزو بهتربن هیات‌های کشور محسوب می‌شود.

جواد محمدی افزود: جامعه روستایی لایق بهترین‌هاست لذا باید برنامه‌های زیادی برای آنها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز ٢٢ خانه ورزش روستایی را تجهیز می‌کنیم و تا پایان سال ٢٣ خانه دیگر نیز تجهیز خواهد شد.

رییس جدید هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی اصفهان نیز گفت: ۶٠٠ خانه روستایی سال‌های گذشته در استان راه‌اندازی شد و نیاز داریم آنها را به روزرسانی کنیم و در روستاهای فاقد خانه ورزش نیز، این امکان را فراهم سازیم.

مهدی اسدی افزود: ما بیشترین جشنواره‌های روستایی را در استان میزبانی کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی مهدی اسدی موفق شد بعنوان تنها نامزد با کسب ۲۱ رای بعنوان رییس جدید هیات ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان انتخاب شود.

الهام بازدار و علی اشجع نیز بعنوان نایب رییس و خزانه‌دار هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی اصفهان، رای اعتماد گرفتند.

همچنین ابوذر لطف‌الله خواجو، حبیب‌الله شفیعی و فهیمه زمانیان هم بعنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.

بازی‌های بومی و محلی در برنامه هفتم توسعه هفتم گسترش می‌یاید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha