۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح جاده ای در میانه بهره برداری شد+ فیلم

تبریز - ایرنا - ۱۳ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در هفتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان میانه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، اعتبار این طرح ها از محل مصوبات سفرهای دور اول و دوم رییس جمهور به استان تامین اعتبار شده بود.

رفع نقاط حادثه خیز با ۵۰ میلیارد ریال، تعمیر ابنیه فنی با همین میزان اعتبار و تعویض و تجهیز هواکش و روشنایی تونل قافلانکوه به طول یک کیلومتر با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرد از جمله طرح های افتتاحی امروز در شهرستان میانه با حضور نماینده عالی دولت در استان بود.



امروز همچنین طرح احداث و آسفالت ریزی جاده میانه - فیروز آباد به طول ۱۶ کیلومتر با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه کرد و بهسازی‌ راه میانه به تبریز و تهران با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: بهره برداری از این طرح ها مسیر توسعه استان را هموار می کند.

مالک رحمتی تاکید کرد: افتتاح طرح های احداث، بهسازی و آسفالت راه ها، شرط لازم است، اما ارتقای سطح ایمنی و فراهم کردن امکانات خدماتی در حاشیه جاده ها را نیز باید در نظر بگیریم که مردم راحت سفر کنند.

وی اضافه کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده های استان را باید در اولویت قرار دهیم که کارهای خوبی آغاز شده است، ولی کفایت نمی کند.

افتتاح سردخانه پنج هزار تنی در میانه

سردخانه پنج هزار تنی دیگر طرحی بود که امروز در میانه توسط استاندار آذربایجان شرقی بهره برداری شد.

برای ساخت این سردخانه توسط بخش خصوصی ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۶ ماه زمان صرف شده است.

نماینده عالی دولت مردمی در آذربایجان شرقی امروز همچنین در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در سفر کاری یکروزه به شهرستان میانه از روند فعالیت هیات اجرایی انتخابات در ساختمان فرمانداری بازدید کرد.

رحمتی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات پیش رو به طور عملی بر کیفیت کار دستگاه های احراز صلاحیت نظارت و از آنها استفاده کرد.

شهرستان میانه در جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha