۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85380026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور زنده کرد

سبزوار- ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران شعار "ما می‌توانیم"، روحیه خودباوری و شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را در میان مردم ما زنده کرد و کشور به برکت جمهوری اسلامی در همه عرصه ها مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده است. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان سبزوار در جمع مسوولان و تولیدکنندگان این شهرستان افزود: انقلاب اسلامی ایران ادامه مبعث نبی مکرم اسلام (ص) است که سبب احیای ارزشهای دینی اسلامی در ایران شده است.

وی تصریح کرد: دوران رژیم پهلوی، برای مردم و آینده ایران اسلامی، غیر از سرافکندگی و وابستگی هیچ نقطه روشنی نداشت و مردم شان و منزلتی برای خود تصور نمی‌کردند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه سیاسی نیز رژیم پهلوی وابسته بود چنانکه بیش از ۲۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور دستور حکمرانی به ارشدترین مقامات ایرانی را داشتند و در حوزه اقتصادی هم در ردیف وارد کنندگان بزرگ دنیا بودیم.

احیای واحدهای نیمه تعطیل مورد توجه دولت سیزدهم است

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشته است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: دولت خود را خادم مردم و گره گشایی از کار آنان و رفع موانع مسیر تولید و رشد و تعالی کشور را وظیفه خود می داند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم معطل مذاکرات نماند، گره های تحریمی با اراده مردم باز کرد و این دولت به مردم معتقد و مردم پشتیبان اصلی آن هستند.

معاون استاندار خراسان رضوی: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور زنده کرد

احیای واحد تولیدی در سبزوار پس از ۱۱ سال رکود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز گفت: یک واحد تولیدی در حوزه فرآوری صنعت طیور در این شهرستان پس از ۱۱ سال رکود همزمان با ایام فرخنده دهه مبارک فجر احیا شد و فعالیت خود را از سر گرفت.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: این کشتارگاه صنعتی نیمه تمام مرغ پس از ۱۱ سال معطلی، با پیگیری و تلاش مستمر مسوولان شهرستان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این طریق ۸۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان سبزوار قطب اصلی تولید طیور و تامین کننده گوشت مرغ خراسان رضوی و دیگر مناطق کشور است که توسعه صنایع فرآوری در این حوزه به رونق تولید و اشتغال در این صنعت کمک می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام این شهرستان در حوزه های مختلف با رویکرد اشتغال، رشد اقتصادی و جلوگیری از هدررفت منابع، مورد توجه جدی است.

ابراهیمی افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۹۲ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha