مسابقات دوچرخه‌سواری گرامیداشت دهه فجر در مهاباد برگزار شد

مهاباد- ایرنا - رییس هیات دوچرخه‌سواری مهاباد گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری گرامیداشت دهه مبارک فجر به طول هشت کیلومتر در این شهرستان برگزار شد.

دیاکو توتونچی روز چهارشنبه و در حاشیه برگزاری این از دور از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر هشت کیلومتری یادمان شهید خلبان حیدری تا مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی را رکاب زند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در ماده سرعت برگزار شد و در پایان سینا کریم‌زاده و احسان خیاطی به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم زودتر از دیگران به خط پایان رسیدند و پارسا شمس‌الدینی و فراز فدایی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مسابقات دوچرخه‌سواری گرامیداشت دهه فجر در مهاباد برگزار شد

رییس هیات دوچرخه‌سواری مهاباد گفت: این هیات در طول سال برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو و به مناسبت‌های مختلف همایش‌های دوچرخه سواری را در این شهرستان با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از این وسیله ورزشی برگزار می‌کند.

رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است؛ سه‌شنبه‌های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha