بیمارستان امام رضا(ع) لارستان مجوز پذیرش بیماران بین المللی گرفت

لارستان- ایرنا- رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از اخذ مجوز IPD ( پذیرش بیماران بین المللی ) برای مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محسن سلمان پور روز چهارشنبه ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت به رسانه ها اظهار کرد: بیمارستان امام رضا(ع) لارستان به عنوان بیمارستان مرکزی منطقه در کنار مراکز درمانی همچون بیمارستان دنا، اردیبهشت، مادر و کودک و هشت بیمارستان دیگر در شیراز، توانست مجوز پذیرش بیماران بین الملل را از سوی وزارت امور خارجه کسب کند.

وی افزود: بعد از شیراز، لارستان تنها شهرستانی است که توانسته مجوز IPD در استان فارس را اخذ کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به تامین زیرساختهای لازم برای تحقق این مهم اضافه کرد: معاونت درمان دانشکده با تلاش شبانه روزی در راستای اهداف دانشکده و رسیدن به آنچه در سند چشم انداز ۱۴۱۴ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تعیین شده بود، توانست نظر مساعد مسئولین ذی ربط را جلب  و مجوز IPD را برای پذیرش بیماران بین الملل اخذ کند.

سلمان پور افزود: همراهی خیرین در بهسازی و بازسازی بخش هایی از این مرکز آموزشی درمانی نیز در کنار اقدامات انجام شده، گام موثری بوده که مجموعه را در نیل به این هدف یاری رساند.

وی یادآور شد: این مجوز می تواند ضمن ایجاد درآمدزایی بیشتر بیمارستان، زمینه اشتغال زایی و تولید شغل برای منطقه را نیز فراهم کرده و با ارزآوری موثر، موجب تحول و آبادانی منطقه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha