۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 85380330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز مهر خانواده در خمین افتتاح شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبر: 85380330
مرکز مهر خانواده در خمین افتتاح شد

خمین - ایرنا - مرکز مهر خانواده خمین روز چهارشنبه همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ، با حضور معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهمی است که قوه قضاییه به موازات دیگر اقدامات در دستور کار خود قرارداده است.

اصغر جهانگیر افزود: یکی از این اقدامات ارزشی و بزرگ توجه به کودکانی است که بر اثر طلاق والدین خود دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: این کودکان برای دیدار با هریک از والدین خود مجبور به حضور در مراکزی نظیر کلانتری که محل تردد بزهکاران و آسیب زا است، هستند.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: نهادهایی مانند شهرداری‌ها پیش قدم در همکاری با دستگاه قضایی برای ساخت مراکز مهر والدین شدند و در استانهای مختلف کشور این مراکز احداث شده است.

جهانگیر، دیدار والدین و خانواده جدا شده در یک محیط امن و رجوع والدین به زندگی مشترک را از اهداف راه اندازی مراکز مهر خانواده بیان کرد.

به گزارش ایرنا،مرکز مهر خانواده خمین دارای دو طبقه به مساحت عرصه ۵۴۹ مترمربع و مساحت عیانی ۳۴۰ مترمربع است و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال احداث شده است.

این ساختمان شامل اتاق روانشناس ، اتاق شیرمادر ، کارگاه کودک ، قسمت اداری و بخش جلسات والدین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha