۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85380779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت  در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: شرکت پرشور و شعور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ، نقشه‌های دشمنان را خنثی و آنها را ناامید می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی شامگاه چهارشنبه در محفل انس با قرآن به مناسبت عید سعید مبعث در مسجد ام البنین شهرک الغدیر گناوه اظهار کرد: دشمنان و معاندان تبلیغات زیادی برای ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب و کمرنگ جلوه دادن این ۲ رویداد مهم انجام داده اند اما به کوری چشم آنها، مردم پرشور و گسترده حضور خواهند یافت و خط بطلانی بر یاوه‌گویی و آرزوهای شوم آنها خواهند کشید.

وی افزود: شجره طیبه انقلاب به کوری چشم دشمنان ۴۵ ساله شده است و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند به رغم اینکه با مشکلات و گرانی مواجه هستند، به ندای رهبر خود لبیک گفته و در این روز پرشور و گسترده به میدان خواهند آمد.

شرکت  در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

امام جمعه گناوه با تبریک عید مبعث که تقارن با دهه فجر دارد، ، تصریح کرد: مبعث از بزرگ ترین اعیاد تاریخ بشریت است که با آمدن خاتم الانبیا(ص)، نوید رستگاری و سعادت در سرزمین جهالت و وحشی گری نصیب بشریت شد.

وی بیان داشت: در این شب خداوند متعال حضرت محمد(ص) را برای نجات بشریت از جهالت و ضلات رهنمون و به سعادت مبعوث کرد.

رکنی حسینی گفت: پیامبر گرامی اسلام از ۲ صفت برجسته الهی که رحمانیت و رحیمیت بوده برخوردار است که بر ایشان تجلی پیدا کرد.

در این آیین چند تن از قاریان، آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha