۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85380780
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تقویت ارتباط مردم و مسوولان در گلستان اولویت است

گنبدکاووس- ایرنا- استاندار گلستان با تاکید بر اولویت تقویت ارتباط مردم و مسوولان در استان، گفت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مدیران با مردم روش و منش دولت سیزدهم محسوب می شود و همه ما به عنوان خادمان مردم موظف به حرکت در این مسیر هستیم.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز پنجشنبه در آیین متمرکز افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر ۱۴۰۲ گنبدکاووس در روستای قوینلی این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ارتباط بدون واسطه با مردم در دستورکار قرار گرفت و علاوه جمعه‌های خدمت، ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه و اعزام کاروان خدمت به روستاها، سفر به شهرها را برای بررسی میدانی مشکلات و تبیین دستاوردها آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در سفر به شهرها، مسوولان استانی و شهرستان در کنار هم با برپایی میزخدمت، مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار می دهند و به اتفاق نخبگان، معتمدان و علما نظام مسائل آن شهرها را بررسی و تدابیر اخذ شده برای آنها را در دیدار مردمی اعلام می‌کنیم.

استاندار گلستان با تاکید بر تلاش دولت در مسیر توسعه خدمت به مناطق روستایی، گفت: روستاهای گنبدکاووس به طور ۱۰۰ درصدی از گاز طبیعی و برق برخوردار هستند و از ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان در ۱۰۶ روستا خانه بهداشت و ۲۱ روستا هم مرکز جامع سلامت فعال شده است.

زنگانه افزود: ۶۴ درصد مدارس روستایی گنبدکاووس مقاوم و نوسازی شده و تمام روستاهای این شهرستان طرح هادی دارند و مرحله نخست این طرح در ۷۰ درصد روستاها اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ۹۹.۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار گنبدکاووس تحت پوشش اینترنت قرار دارند و ماشین‌آلات و امکانات قابل قبولی در اختیار دهیاری‌های شهرستان قرار گرفته است.

تقویت ارتباط مردم و مسوولان در گلستان اولویت است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت مدیریت حمل زباله و پسماند در جلوگیری از بیماری‌ها، گفت: ۱۴ بهمن ماه بیش از ۲۱۲ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های گنبدکاووس واریز و در طول یک سال گذشته ۴۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال توسط دستگاه های خدمات‌رسان در حوزه روستایی این شهرستان اجرایی شد.

زنگانه افزود: همچنین در دولت سیزدهم ۲۴۹ هزار متر مربع از معابر روستایی در شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری ها زیرسازی و آسفالت شد و در راستای ارتقای امنیت ۳۱۴ دستگاه دوربین مدار بسته در ۴۷ روستای بخش مرکزی و ۲۳ دوربین هم در ۱۲ روستای بخش داشلی برون نصب و راه‌اندازی شد.

وی اظهار کرد: امسال ۳۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ به حوزه روستایی شهرستان برای ایجاد اشتغال خانگی و حمایت از افراد جویای کار و زنان سرپرست خانوار در قالب پروژه‌های مختلف به ویژه طرح پیشرفت ۱۱۰ روستا تخصیص پیدا کرده است.

به گفته وی، شاخص سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و اقتصادی نشان می‌دهد گلستان در حال حرکت به سمت چشم انداز اولیه و تحقق سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی است و به عنوان نمونه امروز شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس هستیم.

تقویت ارتباط مردم و مسوولان در گلستان اولویت است

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم از خدمات تحول آفرین دولت سیزدهم که باعث افزایش امید و اعتماد مردم به نظام شده قدردانی کرد و گفت: حضور میدانی استاندار و عمل به وعده ها نقش مهمی در گره گشایی مشکلات برای توسعه استان ایفا می کند.

افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی هزار و ۲۸۴ پروژه در گنبدکاووس

فرماندار گنبدکاووس هم در این آیین گفت: هزار و ۹۸ پروژه اقتصادی و ۱۸۶ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر به صورت متمرکز امروز در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرای آن آغاز شد.

مهدی دهرویه، هزار و ۲۱۰ مورد از این پروژه‌ها را افتتاحی دانست که زمینه اشتغالزایی برای هزار و ۳۱۴ نفر را فراهم می‌کند و بیان کرد: عملیات اجرایی ۷۴ پروژه دیگر هم با پیش بینی اشتغالزایی برای بیش از ۶ هزار نفر آغاز شد.

وی آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شرکت چیکا طلایی با ظرفیت چهار میلیون قطعه مرغ و آغاز عملیات اجرایی پل بایلر با ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح پروژه ۹۶ واحدی بهارستان با ۹۶۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب با ۵۲۰ میلیارد ریال و توسعه پست ۶۳ کیلو ولت با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های دهه فجر شهرستان است.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha