۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85380825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افراد بیسواد ندامتگاه‌های کردستان از خدمات آموزشی بهره‌مند می‌شوند

سنندج-ایرنا- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان، گفت: خدمات آموزشی با همکاری اداره کل زندان‌ها به افراد بیسواد و کم سواد ندامتگاه‌های استان ارائه می شود.

گلبهار خسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون ۲ مرکز یادگیری محلی زندانها به شیوه مشارکتی در ندامتگاه‌های سنندج و کامیاران راه اندازی و علاوه بر سواد پایه، مهارت و حرفه آموزی نیز در دستور کار مراکز قرار دارد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ حجم ابلاغی سوادآموزی ندامتگاه‌ها ۸۳ نفر بود که تعداد ۱۰۲ نفر تحت پوشش قرار گرفتند و حجم ابلاغی سال ۱۴۰۲ نیز ۱۰۱ نفر است که از این تعداد ۲۶ نفر مربوط به دوره سواد آموزی، ۴۰ نفر دوره انتقال و ۳۵ نفر مربوط به دوره تحکیم است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: این حجم در بین ندامتگاه‌های شهرستان‌های سقز، ناحیه یک سنندج، قروه، کامیاران و مریوان توزیع شده است و فرایند ثبت نام و کلاس گذاری این افراد در حال انجام است.

خسروی یادآور شد: انتظار می‌رود در فرصت باقی مانده تا پایان کلاس گذاری( ۳۰ بهمن)، فرآیند کلاس‌گذاری ندامتگاه ها نیز با همکاری مشترک به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه از آغاز زمان کلاس گذاری تاکنون از ۱۰۱ نفر حجم ابلاغی تعداد ۵۲ نفر ثبت نام کرده اند، گفت: در صورت وجود افراد واجد شرایط، محدودیتی برای ثبت نام نیست و افراد بی‌سواد و کم سواد می‌توانند با شرکت در کلاس‌های سوادآموزی از نعمت سواد برخوردار شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha