۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85380841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ طرح پنل خورشیدی تولید برق در روستاهای دهلران به بهره برداری رسید

ایلام - ایرنا - آیین بهره برداری از ۶۵ طرح پنل خورشیدی تولید برق در روستاهای شهرستان دهلران با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام برگزار شد.

به گزارش ایرنا، " محمدسبحان حسنی"، روز پنج شنبه در این مراسم، اظهار کرد: برای بهره برداری از این تعداد پنل خورشیدی در مجموع ۹۱ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ با همکاری شرکت برق و مساعدت بانک ملی برای خانوارهای تحت حمایت امداد هزینه شده است.

وی گفت: از این تعداد ۳۴ طرح پنل خورشیدی در بخش مرکزی و ۳۱ طرح در بخش های "موسیان" و "دشت عباس" شهرستان دهلران اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام افزود: با بهره برداری از این طرح ها در مجموع ۳۲۵ کیلووات برق وارد مدار برقرسانی این شهرستان خواهد شد.

حسنی به اشتغالزایی و کمک این طرح ها به معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اشاره و گفت: در این دولت خدمات زیادی و به ویژه در روستاهای استان انجام شده است.

۶۵ طرح پنل خورشیدی تولید برق در روستاهای دهلران به بهره برداری رسید

وی یادآور شد: طرح پنل های خورشیدی به تولید برق این شهرستان کمک خواهد کرد و ما خواستار توسعه این طرح در دهلران با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام نیز در این مراسم، گفت:راه اندازی یکهزار پنل خورشیدی پشت بامی در استان با ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در دستور کار قرار دارد.

" ولی اله ناصری" کارکرد این پنل ها را در تولید برق شهرستان دهلران موثر دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح ها، مشترکین برق شهرستان از خدمات آنها بهره مند و افت ولتاژ برق در این شهرستان کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه طرح پنل های خورشیدی تولید برق به صورت قسطی به مردم واگذار می شود و یکی از طرح های موفق در کشور و از ابتکارات دولت در راستای محرومیت زدایی است.

۶۵ طرح پنل خورشیدی تولید برق در روستاهای دهلران به بهره برداری رسید

ناصری خاطرنشان کرد: احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی خورشیدی در شهرستان دهلران در دستور کار قرار دارد.

"ناصر مرادی پویانی" مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: سهم کمیته امداد استان ۷هزار میلیارد ریال برای ۶ هزار شغل که تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha