۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85380859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هادی ۴۹۵ روستای خراسان جنوبی در دولت سیزدهم اجرا شد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح هادی ۴۹۵ روستای این استان در دولت سیزدهم اجرایی شده که نسبت به هشت سال قبل از آن ۱.۵ برابر رشد داشته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده عصر چهارشنبه در آیین اعزام کاروان تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی استان گفت: طی ۲ سال اخیر به همت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ خانه ورزش روستایی استان تجهیز شده است.

وی افزود: مردم در کنار همه کارهای بزرگی که در حوزه عمرانی و زیرساختی انجام و در مناسبت‌های مختلف افتتاح می‌شود، یکسری نیازمندی‌های ضروری دیگر از جمله تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برای ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی را درخواست دارند.

طرح هادی ۴۹۵ روستای خراسان جنوبی در دولت سیزدهم اجرا شد

معاون استاندار خراسان جنوبی بر توجه و تامین زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف به ویژه روستاها تاکید کرد و گفت: دهه فجر امسال ۴۵۶ پروژه عمرانی و زیرساختی با حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال در مناطق روستایی استان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای یک میلیون و ۸۰۰ هزار متر مربع طرح هادی و آسفالت معابر روستایی در استان تصریح کرد: اکنون در حکمرانی جامعه باید به همه ساحت‌های مختلف جامعه بپردازیم.

عباس‌زاده افزود: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای مردم که شادی و نشاط به دنبال دارد همین تامین زیرساخت‌های ورزشی و تجهیز خانه‌ های ورزش است که اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی باید تلاش کند سهم بیشتری را در اختیار مردم به ویژه روستاییان قرار دهیم.

تجهیزات ۲۰ خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر در قالب سومین کاروان نشاط و امید به روستاهای استان ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha