بهره‌برداری از ۷۳ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی بهره‌برداری از ۷۳ طرح هادی روستایی در استان آغاز شد.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید ریاحی سامانی روز پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تامین و هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۶ طرح هادی روستایی با ۸۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری مختص شهرستان کوهرنگ است.

ریاحی به آغاز عملیات اجرایی چهار طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۶۲۳ طرح هادی تهیه و ۳۱۰ طرح بازنگری شد که اعتبار تهیه و بازنگری طرح‌ها ۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.

ریاحی اظهار داشت: طرح هادی روستایی تاکنون در ۳۷۱ روستای چهارمحال و بختیاری با اعتباری افزون‌بر ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری ۶۶۸ طرح با ۲۰ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح و بهره‌برداری و عملیات اجرایی ساخت ۹۷ طرح با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha