۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85380977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ثبت‌نام آزمون طرح شهید زین‌الدین در ایلام تمدید شد

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون طرح شهید زین‌الدین در این استان تا پایان روز پنجشنبه دهم اسفندماه سال جاری خبر داد.

«ناصر نجفی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ایلام در خصوص تغییرات در مهلت ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون طرح شهید زین‌الدین، اظهار کرد: پیرو خبر قبلی انتشار آگهی استخدامی طرح شهید زین‌الدین در سامانه جهاد دانشگاهی کشور به نشانی hrtc.ir تغییراتی در زمان مهلت ثبت‌نام، روز برگزاری آزمون و اصلاحاتی در شرایط احراز برخی رشته‌های شغلی داوطلبان ایجاد شد.

وی افزود: بر این اساس، آخرین مهلت ثبت‌نام این طرح در استان ایلام که تا تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه بود تغییر یافت و تا پایان روز پنجشنبه دهم اسفندماه سالجاری، این مهلت تمدید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام یادآور شد: با توجه به همزمانی آزمون، با سایر آزمون‌های کشوری و به‌منظور ایجاد شرایط مناسب برای داوطلبان، آزمون در روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نجفی گفت: با توجه به اصلاحات و اضافات شرایط احراز برخی رشته‌های شغلی به داوطلبان عزیز توصیه اکید می‌شود ضمن مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir نسبت به دریافت و مطالعه دقیق فایل اصلاحیه دفترچه راهنما(۱و۲) اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام در خصوص سهمیه استخدامی استانداری ایلام نیز خاطرنشان کرد: از مجموع ۸۰ نفر سهمیه استخدامی آزمون طرح شهید زین‌الدین، سهمیه استانداری ایلام ۱۶ نفر است که آزمون آنها متعاقباً و بهذصورت متمرکز توسط وزارت کشور اعلام و برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha