۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85381014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری و آغاز عملیات ۴ طرح راهداری در" دیر " بوشهر

بوشهر- ایرنا- چهار طرح راهداری با اعتبار یکهزارو ۵۶۰ میلیارد ریال همزمان با بزرگداشت دهه فجر در آیینی با حضور مسوولان در شهرستان دیر از توابع استان بوشهر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در این آئین گفت: قطعه دوم تعریض و بهسازی پیچ‌های "جاشک" به طول چهار کیلومتر و اعتبار۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

" عبدالکریم اخترشناس " بیان کرد: یکی از مصوبات سفر هیات دولت سیزدهم به استان، ایمن سازی پیچ‌های جاشک بود که قطعه نخست آن به طول سه کیلومتر شامل واریانت (مسیر) جدید اجرایی شده و بزودی آسفالت می‌شود که تکمیل آن، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای خواهد داشت.

وی از تعریض و بهسازی محور" آبدان- دوراهک" خبر داد و یادآور شد: این مسیر از محدوده‌های پرتصادف استان بوشهر است که تعریض و بهسازی آن با اعتبار۶۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: همچنین قطعه نخست تعریض و بهسازی محور ساحلی "بردخون- دیر" با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و اصلاح تقاطع " بردخون" (میدان بردخون) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha