۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85381064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناوه: پشتوانه مردمی موجب استحکام انقلاب شده است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره نقطه امید و پشتیبانی و باعث استحکام و اقتدار روز افزون نظام و انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " محمدتقی صفری " روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: با حضور پرصلابت و پرشور ملت غیور ایران در صحنه‌های انقلاب، نقشه دشمنان خنثی و بر دوام نظام مردمی با محوریت ولایت فقیه افزوده می شود.

وی گفت: با طلوع انقلاب اسلامی ایران، ارزش‌های معنوی، الهی معرفی و شاخص‌های توحیدی در راس برنامه‌های نظام قرار گرفت و در این مسیر مبارک ، شاهد ناب‌ترین خروش و حماسه‌های مردمی در دفاع از دین و ولایت بوده‌ایم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای شگرف و بزرگی در ابعاد داخلی و خارجی برای کشور به دنبال داشت که بیداری اسلامی در ملت‌های جهان از مهم‌ترین آن است.

وی افزود: دشمنان نمی‌توانند جلوی پیشرفت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را که به لطف پروردگار و زیرسایه رهبری و در سایه وحدت و انسجام ملت به دست آمده، بگیرند.

صفری با دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارداشت: راهپیمایی ۲۲بهمن جشن ملی کشور بوده و از اهمیت ویژه ای برای ما ملت ایران برخوردار است.

فرماندار گناوه بیان کرد: مستکبران جهان باید بدانندکه ملت ایران برای بدست آوردن این انقلاب خون‌های زیادی داده‌اند و برای حفظ آرمان‌های امام راحل و شهدا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: مردم مومن و انقلابی این شهرستان همگام با سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن بار دیگر ضمن وفاداری خود به نظام و انقلاب، به دشمنان ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان نظام به رهبری آیت الله خامنه‌ای هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه اظهار کرد: جهت هرچه باشکوهتر برنامه‌های دهه فجر امسال بخصوص جشن چهل و پنجمین بهار انقلاب در ۲۲ بهمن، کمیته‌های ۲۲ گانه تشکیل شد.

" ضرغام مردانی " افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ساعت ۹ صبح از میدان امام (ره) تا مصلای جمعه با حضور مردم این شهرستان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha