۲ پروژه درمانی در مهاباد به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر ۲ پروژه درمانی به ارزش بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز دیالیز میلاد مهاباد ویژه بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور فرماندار ویژه مهاباد، مسولان شهرستان و مدیران به بهره برداری رسید.

این مرکز خصوصی دومین مرکز آذربایجان غربی است که به صورت رایگان به مریض های دیالیزی به صورت سه شیفت خدمات درمانی ارایه می کند.

ظرفیت این مرکز ۱۸ تخت است که روزانه به ۵۴ مریض دیالیزی خدمات ارایه کرده و توانایی تحت پوشش قرار دادن تمام مریض های شهرستان را نیز دارد.

همچنین در این مرکز یک وعده غذای گرم به همراه آزمایشات کلی ماهانه از مریض های مراجعه کننده صورت گرفته تا خدمات درمانی به بهترین نحو ارایه شود.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم ضمن قدردانی از هیات مدیره موسس این مرکز خصوصی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش درمانی پیشرفت قابل توجهی حاصل شده و امروز برجسته ترین پزشکان در کشور حضور دارند.

حسن عباسی با بیان اینکه قبل انقلاب اغلب پزشکان از کشورهای دیگر در منطقه خدمت می کردند، افزود: امروزه امکان تحصیل در حوزه پزشکی و همچنین خدمات درمانی در بالاترین سطح در داخل کشور موجود در اختیار مردم قرار می گیرد.

۲ پروژه درمانی در مهاباد به بهره‌برداری رسید

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و حدود ۱۳۰ هزار نفر هم تحت پوشش بیمه سلامت بوده و به نحوی کل شهرستان از خدمات درمانی بیمه ای بهره مند هستند.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: از سرمایه گذارانی که در بخش مراکز درمانی در راستای ارتقای زیرساخت های حوزه بهداشت و سلامت حمایت کامل خواهیم کرد.

آزمایشگاه جدید مرکز بهداشت به بهره برداری رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: آزمایشگاه جدید مرکز بهداشت مهاباد به پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه به بهره برداری رسید.

امید صادق امیری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این آزمایشگاه اظهار کرد: فاز نخست آزمایشگاه مرکز بهداشت مهاباد با پنج میلیارد ریال افتتاح و در فاز دوم نیز مبلغ پنج میلیارد ریال دیگر برای خرید تجهیزات به روز در نظر گرفته شده است.

۲ پروژه درمانی در مهاباد به بهره‌برداری رسید

وی بیان کرد: این مرکز تمام آزمایشات بهداشت خانواده شهری و روستایی را تحت پوشش قرار خواهد داد که قبل از آن در مرکز بهداشت و در مکان نامناسب صورت می گرفت.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha