۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85381081
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز فاز دوم توسعه زنجیره چیکا طلایی گلستان با ظرفیت ۲ هزار اشتغال

گنبدکاووس- ایرنا- عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه زنجیره شرکت کاسپین چیکا طلایی به ظرفیت چهار میلیون قطعه مرغ تخمگذار در گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان و شماری از مدیران استانی و شهرستان با رمز «یا رسول‌الله» (ص) آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار گلستان روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: بنا داریم در استان تا سال ۱۴۰۴ به یک سرمایه گذاری ۲۲۵ هزار میلیارد تومانی دست پیدا کنیم که لازمه تحقق آن فراهم‌سازی زمینه حضور سرمایه گذاران است.

علی‌محمد زنگانه افزود: منابع بودجه عمومی برای تامین زیرساخت‌هایی با عقب ماندگی تاریخی صرف می‌شود تا بعد از تامین زیرساخت ها، سرمایه‌گذاران ورود کنند.

استاندار گلستان گفت: در پروژه های متعلق به بخش خصوصی، اولویت با سرمایه‌گذاران و صاحبان سرمایه داخل استان است.

زنگانه افزود: به صاحبان سرمایه، تولیدکنندگان و کارآفرینان در استان گلستان اعلام کردیم که در اولویت هستند بر همین اساس به توسعه ظرفیت‌های موفق مثل طرح مجموعه چیکا طلایی که فاز اول آن انجام شد و تاثیر بسیار خوبی در تامین امنیت غذای داشت اهمیت ویژه ای می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه زنجیره چیکا طلایی با ظرفیت چهار میلیون قطعه و سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۲ هزار نفر امروز با رمز «یا رسوالله» آغاز شد.

هزار و ۹۸ پروژه اقتصادی و ۱۸۶ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر به صورت متمرکز روز پنجشنبه در شهرستان گنبدکاووس افتتاح و یا عملیات اجرای آن آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha