سینماهای خراسان رضوی میزبان ۹ هزار و ۷۰۰ تماشاگر فوتبال بودند

مشهد-ایرنا- مسوول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تماشای بازی فوتبال جام ملتهای آسیا، حدود ۹ هزار و ۷۰۰ مخاطب در سینماهای استان معادل کل صندلی‌های سینماهای فعال خراسان رضوی داشت.

سوسن محمدزاده روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروش بلیت مسابقات فوتبال ایران - ژاپن و ایران- قطر در روزهای ۱۳ و ۱۷ بهمن ماه در سینماهای استان ۶ میلیارد و ۷۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بود.

وی بیان کرد: پخش زنده بازیهای تیم ملی فوتبال از سری مسابقات جام ملتهای آسیا در سینماهای مشهد توفیق زیادی برای مجموعه های سینما در خراسان رضوی به همراه داشت، به طوریکه ۱۰۰ درصد ظرفیت صندلی های سینماهای این استان در هر بازی را تکمیل کرد.

مسوول گروه سینمایی و سمعی- بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: با دستور رییس سازمان سینمایی کشور مسابقات فوتبال ایران - ژاپن و ایران- قطر در همه سینماهای کشور به صورت زنده پخش و برای آن بلیت فروشی شد، مردم نیز استقبال زیادی از این موضوع داشتند.

محمدزاده اظهار کرد: این آمار نشان می دهد که سینماها در جذب مخاطب برای پخش مستقیم بازیهای فوتبال به موفقیت رسیدند و تداوم این برنامه نقش بسزایی در کمک به اقتصاد سینماهای استان دارد.

خراسان رضوی ۱۱ سینما با ۶۲ سالن در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha