آبرسانی به محله چای‌قوشان شهرستان نمین آغاز شد

اردبیل - ایرنا - کلنگ عملیات اجرایی طرح آبرسانی به محله چای قوشان شهرستان نمین در استان اردبیل، به میمنت دهه مبارک فجر با حضور مردم و مسوولان محلی و استانی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی طرح آبرسانی به محله چای قوشان شهرستان نمین اظهار کرد: این طرح، آب شرب و بهداشتی بیش از ۳۰۰ مشترک را تا افق سال ۱۴۱۰ تامین و پوشش خواهد داد.

علیرضا نعمت سلطانی افزود: امتداد خط انتقال آب این طرح عمرانی، چهار هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود و همچنین یک باب اتاق فرمان نیز برای این طرح احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای کامل این طرح و توسعه شبکه و انشعابات مورد نیاز مشترکان، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد و تلاش می‌کنیم عملیات اجرایی آبرسانی، طبق زمانبندی و با برنامه پیش برود.

در این آیین که جمعی از مسوولان شهرستان نمین نیز حضور داشتند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: هر طرحی که در این روزها به بهره برداری می‌رسد یا کلنگ زنی می‌شود، از برکات خون شهدا و نظام اسلامی است.

نعمت سلطانی اظهار کرد: در نظام اسلامی وظیفه ای جز خدمت رسانی به مردم، بر عهده ما مسوولان گذاشته نشده و از همه فرصت‌ها و امکانات موجود، برای توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب و رفاه اهالی استان استفاده می‌کنیم.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل در مسیر جاده ارتباطی اردبیل - آستارا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha