ستاد بصیر دانشجویی کرمان، گامی برای گرم‌تر شدن تنور انتخابات

کرمان - ایرنا - بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام کرده با هدف کمک به فعال‌تر شدن فضای انتخابات، ستادی موسوم به ستاد انتخابات بصیر بسیج دانشجویی راه اندازی کرده‌است.

به گزارش ایرنا این ستاد که تا زمان برگزاری انتخابات فعال خواهد بود اقداماتی مانند برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های دانشجویی، مناظره با نامزدها و تریبون آزاد انتخاباتی در نقاط مختلف از جمله سطح شهر را تدارک دیده است.

مسئول روابط عمومی ستاد انتخابات بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در این زمینه گفت: دانشجویان و جامعه دانشگاهی به عنوان قشر پیشرو و آگاه سهم بزرگی در جریان سازی و تشویق مردم برای افزایش مشارکت انتخاباتی دارند.

علی غلامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشجویان توانسته‌اند در مقاطع حساسی مانند انتخابات بدنه جامعه را به سمت مسیر صحیح و کارآمد به حرکت دربیاورند که در انتخابات پیش‌رو هم همینطور است.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان از ۱۵ بهمن فعالیت خود را آغاز کرده است که تا روز انتخابات در ۱۱ اسفند فعال خواهد بود.

مسئول روابط عمومی ستاد انتخابات بصیر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: این ستاد در مدت باقی مانده تا انتخابات اقدام به برگزاری برنامه‌هایی همچون کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های مختلف، مناظره با نامزدها، تریبون آزاد با حضور اقشار مختلف مردمی در سطح شهر و غیره می‌کند.

وی تصریح کرد: در ستاد انتخاباتی بصیر دانشجویی ما ۲ هدف و راهبرد کلان افزایش مشارکت مردمی در اولویت اول و بررسی ملاک‌های مجلس و نماینده اصلح و مطلوب را در اولویت دوم مبنای کار قرار داده‌ایم.

غلامی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف مذکور برنامه‌های متنوع و منسجمی را در طول چهار هفته برنامه ریزی کرده‌ایم.

به گفته وی، در کنار اقدامات مختلف نمایشگاه نقش مشارکت مردم در امور کشور و کافه‌گفت‌وگو نیز برپا می‌شود.

غلامی تاکید کرد: برنامه‌ریزی و اجرای تمامی برنامه‌ها به صورت دانشجویی و تشکیلاتی است و در همین راستا با مجموعه‌های مختلف حاکمیتی نیز همکاری داریم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha