۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85381749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برچسب مشارکت پایین در انتخابات باید از پیشانی کردستان برداشته شود

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: مشارکت پایین در انتخابات برچسبی است که به مردم این استان می زنند و باید با آگاهی و هوشیاری آن را از پیشانی استان برداریم.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه سنندج با اشاره به اینکه دشمن همه توان خود را برای حضور اندک مردم در انتخابات گذاشته است، اظهار کرد: اگر تا دیروز کردستان را استانی ناامن معرفی می کردند اکنون به دنبال زدن برچسب مشارکت پایین مردم این استان در انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه کردستان از نظر شاخص های امنیتی استان کم نظیری است، بیان کرد: با همکاری و انسجام مردم و تلاش مسئولان و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، برچسب ناامنی از پیشانی استان برداشته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: امیدواریم مردم با موقعیت شناسی و همیشه در صحنه بودنشان در اسفند ماه هم حضور گسترده ای داشته باشند چرا که در بستر این مشارکت بالا، توسعه، آبادانی و سرمایه گذاری اقتصادی شکل می گیرد.

رمضانی یادآور شد: امروز به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای دنیا از جمله کشورهای عربی شاهد اقداماتی علیه ظالمان و انجام عملیات متعدد در مقابل دستگاه استعماری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

وی بیان کرد: کشتی های امریکایی و انگلیسی توقیف می شوند و هیچ کاری نمی توانند انجام دهند و این به همت رزمندگان اسلام در یمن و سایر مناطق اسلامی روی داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اظهار کرد: با وحدت کلمه می توانیم در داخل و خارج پیروز شویم و امروز دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی عملیات رسانه ای را آغاز کرده تا مردم ما را ناامید کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha