امام‌جمعه تربت‌حیدریه: انتقادپذیری از مولفه‌های یک کاندیدای اصلح است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: انتقادپذیری از مولفه‌های مهم یک کاندیدای اصلح انتخابات مجلس است و انتقاد نیز باید سازنده باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: همچنین نماینده باید در برابر انتقاد غیر سازنده صبور باشد و در پاسخ به افراد هتاک، از کوره در نرفته و با سعه صدر پاسخ دهد.

وی با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پیش‌رو بودن برپایی راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور مردم در تمام صحنه‌ها و به خصوص راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و نیز انتخابات اسفندماه، ضروری و نشانه پایبندی به اصول انقلاب است.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: مردم نباید به بهانه‌های واهی و از جمله پندارهای غلط نظیر جدایی دین از سیاست بگویند به ما چه مربوط و سبت به مسایل کشور بی‌تفاوت باشند، این مسئله به هیچ وجه برای کشور و نظام اسلامی خوب نیست.

وی اضافه کرد: اگر مردم در صحنه نباشند، شاهد اتفاقات تلخ بسیاری در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام معلمی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشانه ‌شکرانه پیروزی انقلاب و نعمت برپایی حکومت اسلامی دانست.

امام جمعه تربت‌حیدریه در ادامه ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، از مسوولان این شهرستان خواست نسبت به رفع مشکلات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و نیز جانبازان توجه بیشتری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha