سرمربی اردن: مستحق رسیدن به فینال بودیم؛ قطر فوتبال با کیفیتی دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال اردن، گفت: مستحق رسیدن به فینال بودیم و قطر نیز لیاقت صعود به این مرحله را داشت. ۲ بار رسیدن به فینال جام ملت‌ها کار آسانی نیست و نشان از کیفیت فوتبال قطر دارد.

به گزارش ایرنا، حسین عموته سرمربی تیم ملی فوتبال اردن در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال قطر در فینال هجدمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا به دستاوردی بزرگ برسیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم که می‌تواند برای تیم ملی اردن تاریخی باشد. برای کسب موفقیت در این دیدار تلاش زیادی می‌کنیم و می‌دانیم که چگونه مقابل فشارهای رقیب ایستادگی داشته باشیم.

وی در رابطه با تیم ملی قطر گفت: این تیم از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و حریف بسیار سرسختی برای ماست. ۲ بار رسیدن به فینال جام ملت‌ها کار آسانی نیست. برای این بازی مهم سعی می‌کنیم که بازیکنان را از اتفاقات و حواشی بیرون زمین جدا کنیم، زیرا این اتفاقات باعث می‌شود تا فشار بیشتری را تحمل کنند.

عموته در رابطه با زمان استراحت بیشتر این تیم نسبت به قطر گفت: روند آماده‌سازی بازی را به طور عادی پشت سر می‌گذاریم و اختلاف استراحت ۲۴ ساعته باعث برتری ما نسبت به قطر نمی‌شود.

سرمربی اردن: مستحق رسیدن به فینال بودیم؛ قطر فوتبال با کیفیتی دارد

سرمربی اردن در رابطه با صعود تاریخی این تیم به فینال این رقابت‌ها، اظهار داشت: ما مستحق رسیدن به فینال بودیم و قطر نیز لیاقت صعود به این مرحله را داشت. ما فقط روی بازی فردا تمرکز داریم و به حواشی رسانه‌ها توجه نمی‌کنیم. قطعا کسب عنوان قهرمانی آرزو هر کشوری خواهد بود و امیدوارم که در بازی فردا نیز بتوانیم عملکرد خوبی که در طول مسابقات داشتیم را ارائه کنیم و از مسابقه لذت ببریم و در نهایت نیز با جام قهرمانی قطر را ترک کنیم.

عموته در رابطه با تاثیر او برای رسیدن اردن به فینال بیان کرد: نتایج ما در مسابقات تلاش یک تیم است نه تلاش مربی، من به همه بازیکنان ایمان دارم. متاسفانه منتقدان دلیل شکست تیم را مربی می‌دانند اما وقتی یک تیم برنده می‌شود، جنگنده بودن بازیکنان را دلیل برد می‌دانند. هر جا که می‌روم به دنبال کسب عنوان هستم و رسیدن به فینال برای من یک چالش شخصی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات درباره آینده من با تیم ملی اردن صحبت خواهد شد.

دیدار تیم‌های قطر و اردن فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha