۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85381776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم در انتخابات امنیت و قدرت ملی را تقویت می کند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی و انتخابات، امنیت و قدرت ملی را افزایش می‌دهد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و انقلاب را هم مردم تا به امروز حفظ کردند و مقابل تمام فتنه‌های دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراگیر بود، تصریح کرد: مردم شرایط سخت و عواقب اعتراض در دوران طاغوت را به جان خریدند و با هدایت نیروی معنوی امام خمینی (ره) سدها را یکی پس از دیگری شکستند و به انقلاب رسیدند.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه انقلاب مردم را بیدار کرد، ادامه داد: مردم در برابر توطئه و شقاوت ایستادگی کردند و با استقامت و ایمان قلبی با ثبات قدم برداشتند و خود را از ظلم نظام طاغوت نجات دادند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن یک روز تاریخ‌ساز است، افزود: مردم در این 45 سال از نظام و انقلاب پشتیبانی کردند و با مشارکت و پشتیبانی که دارند صاحب اصلی این انقلاب شکوهمند هستند.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در عصر اخیر است، متذکر شد: انقلاب اسلامی در مقابل همه فتنه‌ها از خود صیانت کرده است.

وی با بیان اینکه مردم فهمیم زنجان همیشه پیشرو هستند و در تمام صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده‌اند، یادآور شد: حمایت و مشارکت مردم در راهپیمایی، دشمنان را مایوس می‌کند. حجت‌الاسلام خاتمی تاکید کرد: حضور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی و انتخابات امنیت و قدرت ملی را افزایش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha