هیچ بهانه ای نباید موجب کمرنگ شدن حضور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات شود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی که نظام و دولت برای حل آنها به جد در تلاش است نباید مانع حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن و انتخابات شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری "در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دولت و مسئولان با جدیت برای حل مسائل و مشکلات مردم در امور اقتصادی و معیشتی در تلاش است و باید همه در کنار هم برای تقویت نظام و انقلاب بکوشند.

امام جمعه یزد بیان کرد: دشمنان از مدت ها قبل با شایعات و رواج شبهات در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم هستند و باید برای شکست آنها همه در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت کنند.

ناصری تاکید کرد: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت انقلاب و اسلام است و باید همه رسالت ملی و الهی خود را جانانه انجام دهند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: هر فردی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم برای انتخابات مهم ۱۱ اسفند تعلل کند قطعا هیچ پاسخی برای شهیدان ندارد.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن روز وحدت ملت ایران است گفت: ۲۲ بهمن روز وحدت ملی، انقلاب اسلامی و روزی است که شعارهای اصلی ما همچون نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را تحقق بخشید و مردم باید در این روز حضور پررنگی داشته باشند.

جت‌الاسلام "سید محمد کاظم مدرسی" با بیان اینکه مسئله فلسطین از ابتدای انقلاب اسلامی مسئله اصلی ماست تصریح کرد: بنا بر گفته مقام معظم رهبری نظم جهانی امروز گویای حل مشکلات امروز و پاسخ‌دهنده به مردم نیست.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه پیش‌رو بیان کرد: در جشن‌ها باید شور و شعف مردم را مشاهده کنیم و پیشنهاد من این است که علاوه بر برگزاری جشن‌ها در حسینیه‌ها، مساجد و تکیه‌ها جلوه بیرونی هم داشته باشند و مردم در خیابان خرسند و شاد باشند.

نمازجمعه در ۲۷ منطقه استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha