امام جمعه جیرفت: دستاوردهای امنیتی اخیر تبادل اطلاعاتی با کشورها را افزایش داد

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: اشراف اطلاعاتی و دستاورد اخیر وزارت اطلاعات علیه موساد و تروریست‌ها موجب شده تبادل اطلاعاتی با دیگر کشورها افزایش یابد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن قدردانی از اقدامات مقتدرانه، شجاعانه و با اشراف وزرات اطلاعات اظهار کرد: این موفقیت بزرگ که لابه‌لای اخبار این روزها زیاد دیده نشد، راهبردی و بسیار حائز اهمیت بود.
وی افزود: ضربه اخیر وزارت اطلاعات یکی از بزرگترین ضربه‌ها به موساد در زمینه لو رفتن جاسوسانش در سراسر دنیا بود.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: در حالی این بیانیه منتشر شد که دستگاه اطلاعاتی ایران همه خبرهای این حوزه را منتشر نکرده و دستاوردهای بیشتری در آینده خواهیم شنید.
حجت الاسلام تارم اضافه کرد: ایران سال‌های قبل نیز با شناسایی و افشای هویت جاسوسان رژیم صهیونیستی ضربه مشابه دیگری وارد کرده بود که بیشتر در حوزه سایبری بود اما ضربه اخیر ترکیبی و با استفاده از روش های سنتی و پیشرفته بود.
وی بیان کرد: ضربه وارد شده بخشی از جمع آوری اطلاعات از موساد با روش اختصاصی این نهاد امنیتی بوده که برای طرف مقابل هنوز مجهول و ناشناخته است.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه این دستاوردها برای دشمن نگران کننده است افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر لحاظ نسبت به دشمنان دست برتر دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها یکی از مجاری نصرت و یاری خداوند را حضور مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن های انقلاب و انتخابات موجب یاری خداوند است.
امام جمعه جیرفت با تاکید بر اینکه باید دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنیم افزود: می‌توانیم دشمنان از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و بدخواهان داخلی و خارجی را با حضور گسترده و وحدت آفرین خود ناامید کنیم.

حجت الاسلام تارم با اشاره به اینکه با حضور در انتخابات ثابت می کنیم پای ارزش ها، انقلاب، شهدا و نظام هستیم گفت: اگر از کسی یا مسئولی گله داریم از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی حفاظت می‌کنیم چون حفظ نظام را بالاتر از همه این امور می دانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha