۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85381875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنرانان پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستانهای استان تهران چه گفتند؟

شهرری - ایرنا - سخنرانان پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستانهای استان تهران بر حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: علت اصلی دشمنی استکبار جهانی در طول ۴۵ سال گذشته چیست؟ چرا آنها با تمام نهضت های اسلامی شکل گرفته بر اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند گروه های مقاومت در یمن، عراق و لبنان مخالف و دشمن هستند.

مهدی باب الحوائجی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهرری افزود: گردانندگان و رهبران اصلی نظام استکبار و صهیونیسم بین الملل در جهان گروه های یهودی تندرو می‌باشد که از اساس با دین مبین اسلام مخالف و دشمن هستند.

وی اظهار داشت: تنها کشوری که امروز پرچم دار اسلام ناب محمدی (ص) و صادر کننده دستورالعمل انقلاب و نظام اسلامی به دیگر ملت های جهان است، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول خاطرنشان  کرد: دشمنانی که به دلیل انتشار اسلام منافعشان به خطر افتاده بود از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با طرح و نقشه های مختلف به مقابله با ملت قهرمان ایران پرداخته و در دشمنی خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

معاون استاندار تهران یادآور شد: روز ۱۱ اسفندماه روز آزمون و حماسه سازی ملت ایران است که باحضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و موجب عزت و سرافرازی نام ایران در جهان خواهند شد.

جمهوری اسلامی الهام بخش کشورههای منطقه و آزادیخواهان جهان شده است

فرمانده سپاه ملارد ملت ایران را ایجاد کننده مفهوم سلطه ستیزی در جهان برشمرد که امروزه با پشت سر گذاشتن مشکلات و دشمنی های بدخواهان ، الهام بخش کشورهای منطقه و آزادیخواهان جهان شده است.

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ملارد با اشاره به اینکه ملت ایران به ۲ اصل مهم اسلامیت و جمهوریت این نطام وفادار مانده اند اظهار داشت: ما در گذشته بازیگر وابسته بودیم ولی بعد از انقلاب، بازیگر اصلی منطقه شده ایم که در همه امورات نقش تعیین کننده داریم .

وی به بیان برخی دستاوردهای ارزشمند در طول ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب در عرصه های اجتماعی ،امید به زندگی ،منزلت انسانی ، سلامت و علم و فناوری و همچنین رتبه های ایران در منطقه و جهان پرداخت و خاطرنشان کرد: ایران در کسب این رتبه ها با تلاش مضاعف پیشرفت جهشی داشته است.

فرمانده سپاه ملارد راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را جلوه گاه حضور مردم برای به نمایش گذاشتن اتحاد ملی و دلسرد کردن دشمنان عنوان کرد و از ملت همیشه در صحنه ملارد خواست بار دیگر این وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان بکشند .

فرماندار قرچک:طرح‌های بر زمین مانده قرچک در دولت سیزدهم اجرایی شد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بسیاری از طرح‌هایی که سال‌ها معطل بر روی زمین مانده بود، به همت دولت سیزدهم و مسئولان اجرایی و تعداد زیادی به بهره‌بردارسی رسید.

سخنرانان پیش از خطبه شهرستانهای استان تهران چه گفتند

حسین فخاری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته قرچک اظهار داشت: شهرستان قرچک طی ۲ سال گذشته، با حجم انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی و ... همراه بوده و بسیاری از طرح‌های بر زمین مانده از قبل، تعیین تکلیف و اجرایی شده است.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان قرچک، موضوع فاضلاب و بارچرخانی آب است که با پیگیری‌های صورت گرفته و تأمین اعتبارات مورد نیاز، زمین تصفیه خانه تأمین و به زودی مراحل قانونی احداث این طرح مهم آغاز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تکمیل طرح مهم زیرگذر روستاهای محمدآباد و داودآباد، یکی از مهمترین خواسته‌های مردم است که تکمیل آن سال‌ها به درازا کشیده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و همت دولت و با تأمین اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

فخاری تصریح کرد: تعریض محور قرچک- پاکدشت از روستای جیتو، یکی از نیازهای اساسی خودروهای عبوری بین دو شهرستان بود که با همت دولت سیزدهم و با تأمین اعتبار مورد نیاز، مسیر چهار کیلومتری بین این دو شهرستان تعریض و زیر بار ترافیک رفت و طی زمان بهره برداری هیچ تصادف منجر به فوت در آن رخ نداده است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی، ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی قرچک افزوده شده است. فرماندار قرچک گفت: در حوزه فعالیت واحدهای متعدد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک، اقدامات موثری طی دو سال گذشته صورت گرفته که با احداث نیروگاه ۶۳ کیلوولت این شهرک، بسیاری از محدودیت‌های واحدهای تولیدی رفع می‌گردد ضمن آن که با پیگیری‌های صورت گرفته، کلنگ فاز سوم شهرک صنعتی قرچک به زودی به زمین زده می‌شود.

این مسئول از افتتاح نخستین مرکز نگهداری واکسن شهرستان قرچک، به عنوان دستاورد مهم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان یاد کرد. فخاری با اشاره به افتتاح طرح‌های دهه فجر در شهرستان قرچک گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۳۶ طرح در حوزه های شهرداری، آب و فاضلاب ، بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن، راهداری، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، شهرک صنعتی، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس و اداره برق با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار قرچک یادآور شد: علاوه بر این، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۲ طرح عمرانی نیز در قرچک کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

فرماندار قرچک گفت: قطعا مردم ایران اسلامی که در روز ۲۲ بهمن و با شرکت در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب، حماسه حضور خود را به نمایش می‌گذارند، در روز ۱۱ اسفند نیز صلابت حضور خود را در انتخابات به رخ جهانیان می‌کشند. قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

فرماندار ورامین: انتخاب نماینده اصلح سرعت توسعه کشور را افزایش می‌دهد

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: انتخاب نماینده اصلح از سوی مردم سرعت توسعه کشور را برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می‌دهد.

سخنرانان پیش از خطبه شهرستانهای استان تهران چه گفتند

مجید درویشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل، باعث شد تا مردمی که در دوران ستمشاهی از تمامی مشارکت ها در اجتماع کنار گذاشته شده بودند، وارد میدان شده و خود برای آینده کشور تصمیم گیری کنند.

وی افزود: مردم دشت ورامین در سال ۱۳۴۲ با احساس این کمبود به میدان آمدند و از تفکر امام راحل که اجازه نمی‌داد، ایران به حیاط خلوت کشورهای بیگانه تبدیل شود حمایت کردند و توانستند بدون جنگ و خونریزی انقلاب بزرگ قرن را رقم بزنند.

این مسئول تأکید کرد: هرجا که فتنه‌ای علیه ایران اسلامی رخ داده، این مردم بودند که وارد میدان شده و از انقلاب، هویت اسلامی و ارزش‌های دینی حمایت کردند و در مقابل، حاکمیت نیز تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بسته است.

درویشی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی ایران اسلامی است و در هیچ جای جهان، نمونه آن یافت نمی‌شود، از این رو دشمن تلاش دارد تا با توطئه و نیرنگ، بین مردم و نظام جدایی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دشمن از این که مردم ایران اسلامی با وجود تمامی فشارها و مشکلات، عزت و اقتدار خود را رها نکرده‌اند، عصبانی است و قطعا در روز ۱۱ اسفند حضور دوباره مردم در انتخابات، ثابت می‌کند که مردم هیچگاه فریب تبلیغات کور دشمن را نمی‌خورد.

درویشی با اشاره به تأئید صلاحیت ۵۷ داوطلب در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ عامل اجرایی، در تلاشند تا مردم در روز ۱۱ اسفند در صفوفی به هم فشرده اول به اصل نظام و سپس به نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند.

فرماندار پیشوا: مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند به ارزش‌های نظام رأی می‌دهند

فرماندار  پیشوا گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، به ارزش‌های نظام رأی می‌دهند و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را با جشن حماسه حضور تکمیل می‌کنند.

ابراهیم تاجیک نوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و خون شهدایی است از جان خودگذشتند تا حکومت اسلامی در جامعه حاکم شود.

وی اضافه کرد: امروز همه وظیفه دارند تا ضمن حراست ازدستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه را برای ارتقاء ارزش‌های اسلامی در سایه حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات ۱۱ اسفند فراهم کنند.

این مسئول خطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اسلامی با ۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه است که هر دو جایگاه، از اهمیت ویژه‌ای برای سرنوشت و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی برخودارند.

تاجیک‌نوری گفت: دشمان قسم خورده نظام از ماه‌ها قبل تلاش دارند تا با سیاه نمایی، از مشارکت مردم در این رویداد مهم سیاسی بکاهند بنابراین امروز همه تکلیف داریم تا ضمن شرکت خودمان، دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

وی عمل به چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را اولویت مسئولان شهرستان در برگزاری انتخابات یازدهم اسفند یاد کرد.

فرماندار پیشوا یادآور شد: در انتخابات یازدهم اسفند و برای جمع آوری آراء مردم شهرستان پیشوا ۸۰ صندوق اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی پیشوا در نظر گرفته شد و تمام زیرساخت‌ها برای حضور مردم در صحنه انتخابات فراهم شده است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهرن واقع شده است.

مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه آفرینی کنند

فرماندار شهرستان شهریار گفت: مطمئنم مردم همیشه در صحنه شهرستان شهریار دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را در روز ۲۲ بهمن بی پاسخ نخواهند گذشت و حضور حداکثری خواهند داشت.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرک اندیشه شهریار افزود: جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۵ سال پر قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه استوار گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) ایمان و اعتقاد قلبی به استمرار این انقلاب داشتند، برای همین در وصیت نامه شان نوشتند با دلی آرام و قلبی مطمئن از میان شما می روم.

فاتحی نژاد افزود: انتخابات پیش‌رو نسبت به انتخابات سالهای گذشته از اهمیت دوچندانی برخوردار است رهبر معظم انقلاب نیز از ابتدای سال موضوع انتخابات را مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مستلزم تامین سلامت و امنیت آن است که ستاد انتخابات شهرستان شهریار با حساسیت و دقت نظر ویژه آن را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است‌.

رئیس هیأت اجرایی شهرستان شهریار افزود: بیان دستاوردهای نظام در هر فرصتی علاوه بر خنثی‌سازی نقشه های دشمن، زمینه ساز افزایش امید، اعتماد، رضایت و حضور حداکثری مردم خواهد بود.

فرماندار شهرستان شهریار در ادامه با دعوت مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: از مردم فهیم و با بصیرت شهرستان شهریار دعوت می کنم بار دیگر با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، اتحاد ملی را به معرض دید جهانیان بگذارند و با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

حضور پرشور و خانوادگی مردم در ۲۲ بهمن موجب ناکامی دشمن می شود

فرماندار رباط کریم گفت: باید از تمام ظرفیت ها در شهرستان برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن استفاده شود چون حضور حماسه ای مردم موجی ناکامی دشمن در هدف های خود می شود.

امید احمدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رباط کریم اظهار داشت: انقلابی که در کشور ایران اتفاق افتاد در تاریخ دنیا بی نظیر و در مقایسه با انقلاب هایی که در اقصی نقاط دنیا انجام شد منحصر بفرد بود از آن جهت که، کسی که طلایه دار این انقلاب بود تمام فکرو کارها و زحماتش فی سبیل الله و برای رضای خدا بود و با تحمل سختی های فراوان و بدون سلاح برهمه قلب ها حاکم شد وحکومت طاغوتی را از پای درآورد.

وی افزود: انقلابی که با تصمیم خود مردم رقم خورد و مردم سالاری یکی از اساسی ترین رکن آن بود وتاثیرات بسیاری در دنیا داشت.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: ما باید اهداف این انقلاب را زنده نگه داریم چون یکی از اصلی ترین راهبرد و رویکرد دشمن نسبت به انقلاب، کتمان و تحریف است که راه مبارزه با آن، یادآوری روزهای به ثمررسیدن پیروزی انقلاب در ایام الله دهه فجر و جهاد تبیین است.

احمدی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم شهرستان است گفت: اتفاقات خوبی در شهرستان رقم می خورد ۷۹ پروژه در حوزه های مسکن ، صنعت ، خدمات، کشاورزی، عمرانی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده از ۱۲ بهمن شروع کردیم به افتتاح آن ها تا در این ایام کام مردم شهرستان را شیرین کنیم.

وی اضافه کرد: ۲ پروژه در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و ۱۳ پروژه شاخص در صنعت کشاورزی افتتاح و به بهره برداری رسید ۲۳ پروژه حوزه مسکن در پرند با اعتبار ۴۰هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است که هفت هزار میلیارد ریال آن از اعتبار استانی بوده که برای ارتقای سرانه های عمومی در شهرستان تخصیص و جذب شد.

فرماندار رباط کریم یادآوری کرد: امسال ۲ حماسه بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند با هم عجین شده از مردم شهرستان دعوت می کنیم به صورت خانوادگی در راهپیمایی شرکت کنند زیرا مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب می شود فتنه های دشمنان خنثی شود.

برنامه میزخدمت مسئولان شهرستان پاکدشت با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران

فرماندار پاکدشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر گفت: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یکی از  اولویت ها است که یکی از این برنامه ها، خدمت بی واسطه به مردم در قالب برپایی میز خدمت است.

فاضل کارخانه در ادامه یکی از مهم ترین اهداف تشکیل میز خدمت را جلب اعتماد و ایجاد امیدواری در بین مردم ذکر و خاطرنشان کرد: ارائه میز خدمت با حضور مدیران و روسای ادارات باعث کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می شود.

وی افزود: اگر مسئولان در جامعه حضور داشته واز نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مشاهده کنند قطعا با کمک خود مردم می توان مشکلات را بررسی و رفع کرد.

فرماندار پاکدشت ادامه داد: میز خدمت فقط برای روزهای خاص و یکجا نیست، ما علاوه بر مصلی، در مساجد ، محلات و ملاقات مردمی سه شنبه ها هم حضور پیدا می کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات قرار می گیریم.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: پیشرفت های کشور برای جوانان تبیین شود

مدیر کل امنیتی استانداری تهران گفت: در ۴۵ سال گذشته پیشرفت های زیادی داشتیم و برای آگاهی بخشی به جوانان این پیشرفت ها برای جوانان تبیین شود.

سید کمال سادات روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در محل مسجد الغدیر شهر پردیس در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: درحوزه صنعت رتبه ۶۴ را داشتیم و امروز با دست توانمند جوان ایرانی رتبه نوزدهم را در جهان داریم.

وی ادامه داد: در حوزه نظامی وابسته به امریکا و غرب وابسته بودیم و امروز رتبه ۶ جهان را به دست آوردیم و در حوزه پزشکی از رتبه ۴۳ به رتبه ۱۰ دنیا رسیدیم.

مدیر کل امنیتی استانداری تهران افزود: در حوزه کشاورزی از رتبه ۳۰ به رتبه ۱۰، در حوزه ورزشی از رتبه ۷۰ به رتبه ۸ رسیدیم.

سادات ادامه داد: در رشته نانو هیچ رتبه ای نداشتیم و امروز رتبه ۳ جهان را داریم و درحوزه اختراعات ار رتبه ۹۵ به رتبه ۲ رسیدیم.

این مسئول با تاکید بر ضرورت حضور پر شور در انتخابات ، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ثمره خون پدران شهید ما است که تا پای جان وفادار بودند و ما مکلفیم با شرکت در انتخابات ادامه دهنده راه آنها برای صیانت از انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان وجود مشکلات را دلیل حضور مردم در انتخابات می دانند اما مردم ما در دوره های قبل با حضور خود در انتخابات نشان دادند که وجود مشکلات مانع از حضور مردم نیست و آنها پای نظام ایستادند.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران با بیان اینکه دشمن به دنبال سنگ اندازی و لطمه زدن است، توضیح داد: تحریم های پی در پی نشانی از توطئه های دشمنان برای کند شدن حرکت قطار پیشرفت ایران است و دشمنان به این قطار پیشرفت که کوله باری از تجربه است سنگ اندازی می کنند تا مانع از حرکت آن شوند.

 شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha