امام جمعه کرمانشاه مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد ملت ایران بار دیگر در این مراسم ملی به دشمنان نشان خواهد داد که پیوندشان با نظام عمیق و ناگسستنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع کرمانشاه افزود: همه با هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای حفظ میراث گرانبهای شهیدان که برای آن چندصد هزار انسان بزرگ جانشان را تقدیم کرده اند، حاضر می‌شویم.

وی گفت: ایران با همین همت و سرعت پیشرفت تبدیل به یک ابرقدرت منطقه ای و جهانی خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند نیز اشاره کرد و گفت که مردم در انتخابات با شکوه و همت حضور پیدا خواهد کرد و یکبار دیگر به دشمن نشان خواهند داد که مردم پای انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان واقعه ۲۱ بهمن را یک حادثه مهم الهی توصیف کرد و افزود: رژیم ستمشاهی به دستور امریکایی ها قرار بود حمام خونی را در تهران راه بیاندازند که امام راحل با آن بینش الهی همه مردم به خیابان ها دعوت کرد و این توطئه دشمنان را خنثی کرد. حضور مردم در صحنه در محضر امام باعث شد در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی با همت مردم مومن به پیروزی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در همین روز از سوی رهبر معظم انقلاب منتشر شد که بیان کننده ۴۰ سالگی انقلاب بود و هم تکلیف نسل جوانی که باید انقلاب را در دست اول و دوم تحویل بگیرند را روشن می‌کند.

وی افزود: در این بیانیه مقام معظم رهبری روحیه ما میتوانیم را به همگان منتقل کرد و به برکت تحریم دشمنان اتکا به توانایی داخلی را به همه آموخت و این منشا برکات بزرگی شد.

امام جمعه کرمانشاه با تبریک ولادت امام حسین که روز پاسدار نامگذاری شده است افزود: از خدا میخواهم که روز به روز بر عزت عزیزان پاسدار ما بی‌افزایند.

حجت الاسلام غفوری با تبریک تولد حضرت عباس و روز جانباز گفت: سفارش میکنم به همه که اگر در اشنایان خود جانباز دارید این روز را خدمت آنان تبریک بگویید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به برکات نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: آنچه که میتواند ما را به مقام بالای معرفت برساند صحیفه سجادیه است که بالاترین مقام عرفانی انسان از این طریق می تواند کسب کند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری همچنین در بخش دیگری از خطبه های خود خطاب به نمازگزاران گفت: اهل تقوا باشید چرا که در قیامت هیچکس کمک کار کسی نمیتواند باشد. مردم باید مراقب باشند که به دنیا مشغول نشوند. بحث اخرت بحث مهمی است و نباید فراموش شود.

وی افزود: یاد خدا جوهره تقواست آنچیزی که می‌تواند مومن را موفق کند یاد خداست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha