امام جمعه زاهدان: انتخابات پر شور و با شکوه‌ نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: یکی از عرصه‌های حضور مردم انتخابات پیش روست و هر چه حضور مردم پر شورتر باشد نشانه قوت و قدرت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان افزود: دشمن همواره به دنبال این است تا انتخابات در کشور ما به درستی برگزار نشود آن هم با تبلیعات فراوان و القای ناکارآمدی نظام اسلامی و اینکه شرکت در انتخابات را بی تاثیر جلوه دهد تا مردم انگیزه‌ای جهت حضور در انتخابات را نداشته باشند و قدرت، قوت و امنیت برای کشور حاصل نشود.
امام جمعه زاهدان گفت: مردم و مسوولان باید هوشیار باشند و به گونه ای عمل کنند که دشمن خار، دلیل و مایوس شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مردم پای کار آمدند و با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب پیروز شد و از روز اول پیروزی انقلاب همواره با فتنه و توطئه‌های دشمن روبرو بودیم اما مردم ایستادند و پرچم اسلام را بر افراشته نگه داشتند و در ادامه جنگ را بر ما تحمیل کردند که همه پای کار ایستاده و جان در کف دست گرفتند و باز سربلند و پر افتخار ماندیم.

وی بیان کرد: عمده پیشرفت‌هایی که در طول تاریخ انقلاب داشتیم و در این ایام گوشه‌ای از آن هم بیان می‌شود باز با حضور همین مردم کسب شده است.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: جوانان، دانشمندان،اشتغال آفرینان و بخش خصوصی که در بخش‌های مختلف تلاش کرده‌اند و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید مردم پای کار بیایند و دولتمردان باید زمینه حضور مردم را فراهم کنند و نظارت داشته باشند.

امام جمعه زاهدان با تبریک دهه فجر گفت: در سیستان و بلوچستان طرح‌ها و خدمات انبوهی از نظام اسلامی در دهه فجر در حال افتتاح یا کلنگ است که جای تقدیر و تشکر دارد که به دست خود مردم و بخش خصوصی و با هدایت و حمایت دولت در کشور و استان شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیازها به مراتب بیشتر و زمینه کار وجود دارد و نیازمند حضور بیشتر مردم جوانان و بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی تاکید کرد: ضروری است در عرصه اقتصادی و سرمایه گذاری دستگاه‌های اجرایی نیز همراهی کنند چرا که گاهی شاهدیم با وجود همه دستورها وقتی کار به یک کارشناسی اداری می‌رسد در اثر بی‌انگیزگی درست کار نمی‌کند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: مدیران و دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه نظارت کنند تا برای حضور مردم و بخش خصوصی جهت ورود به پروژه‌های کوچک و بزرگ تسهیل گری شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه تقویت ارتباط با خدا و حضور همگانی در عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: در ماه شعبان جشن‌های دینی متعددی نظیر سالروز میلاد امام حسین(ع)،میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، سالروز میلاد امام سجاد(ع) و میلاد حضرت مهدی(عج) داریم که همه این اعیاد را خدمت مردم تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
آیت‌الله محامی گفت: همه پاسداران و همه ما باید از حضرت درس گرفته و برای هدایتگری، رفع شبهات و نجات مردم و نسل جوان از حیرت و سرگردانی تلاش کنیم آن هم با بیان واقعیت‌ها،جهاد تبیین و معرفی حقیقت، اهداف و آرمان‌های انقلاب و خدمات انقلاب از این جهت که دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب و عوامل تقویت انقلاب است که یکی از این عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: هم مردم،هم پاسداران و هم فرماندهان باید در برابر نقش‌های دشمن هوشیار باشند و از سلامت این دستگاه فداکار تحفظ کنند.



اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha