معاون رییس‌جمهور: نزدیکی به قله در نمایشگاه «روایت پیشرفت» نمود دارد

مشهد -ایرنا- معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: نشانه نزدیکی به قله بودن ایران اسلامی را می‌توان در نمایشگاه ملی «روایت پیشرفت» به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مشهد مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری روز جمعه و در حاشیه حضور در نمایشگاه ملی رویداد روایت پیشرفت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: روایت پیشرفت های کشورمان به شکل هنرمندانه و جذاب با حضور راویان مسلط به موضوعات مختلف و با دست پر از لحاظ محتوی و اطلاعات کافی، اتفاق بی نظیری را در این نمایشگاه رقم زده است.

وی ادامه داد: موضوع و سرفصل جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اکنون در تمام ارکان دولت و در مجموعه‌های مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به بهترین شکل دنبال می‌شود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: دستگاهها ی مختلف نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و هر کدام به اندازه ظرفیت این نمایشگاه دستاوردهای خود را بیان کرده اند، این گوشه ای از اتفاقاتی است که در کشور ما در حال رخ دادن است.

منصوری گفت: اکنون به برکت اقدام جدی دولت تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر گوشه کشور اتفاقات مهمی را شاهد هستیم و اکنون ایران عزیز ما به یک کارگاه بزرگ، به معنای واقعی کلمه تبدیل شده و در بیشتر حوزه ها شرایط از گذشته بهتر شده است.

وی ادامه داد: به گواهی اطلاعات دقیق، آمار موجود و انتشار اطلاعات مراجع بین المللی، کشور ایران در همه زمینه ها پیشرفت کرده است.

معاون رییس جمهور با اشاره به برگزاری نمایشگاه ها روایت پیشرفت ادامه داد: این قبیل نمایشگاه ها برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از خدمات تأثیرگذار است و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب نیز از عدم بیان این دستاوردها برای مردم گلایه مند بودند و این موضوع از کوتاهی من و امثال بنده است.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم تمام اتفاقات موجود که متمایز و رو به جلو در سطح کشور رخ می دهد را درست و هنرمندانه به مردم اطلاع دهیم، جریان امید در میان مردم گسترش بسیار خواهد یافت.

منصوری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما اکنون در نزدیکی قله هستیم و خستگی ممنوع است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نخستین نمایشگاه رویداد ملی پیشرفت را سال گذشته در قم برگزار کرد و دومین نمایشگاه امسال در مشهد از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفت‌های داشته است.

۱۰ وزارتخانه و سازمان انرژی اتمی و همچنین اندیشکده های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند و هر کدام به نوعی دستاوردهای دولت را در قالب‌های مختلف روایت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha