داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس در ارومیه به ۱۴۲ نفر رسید

ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه گفت: داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ارومیه با تاییدهای جدید صورت گرفته به ۱۴۲ نفر افزایش یافت.

غلامحسین عماری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج نفر دیگر طبق بررسی های صورت گرفته در شورای نگهبان، به کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه اضافه شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمار برای هر کرسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ارومیه ۴۷ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به این امر شاهد رشد قابل توجه تاییدصلاحیت شدگان در این دوره نسبت به دوره پیشین در شهرستان ارومیه هستیم.

فرماندار ارومیه با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعبات اخذ رای در انتخابات پیش رو در این حوزه انتخابیه بیان کرد: ۵۴۳ شعبه اخذ رای برای سه کرسی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی شهرستان ارومیه تعیین شده و یک شعبه اخذ رای برای هموطنان ارمنی و پنج شعبه نیز برای آشوریان و کلدانی ها در نظر گرفته شده است.

عماری ادامه داد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت، چهار راهبرد انتخابات آتی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان است.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه های انتخابیه ۱۰ گانه آذربایجان غربی هم برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha